MANAGEMENT — January 15, 2025 at 10:39 am

Primul român la vârful CGS. Vladimir Sterescu devine Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing

by

Computer Generated Solutions (CGS), lider global în servicii de outsourcing, aplicații software și soluții de învățare bazate pe AR/VR, anunță numirea lui Vladimir Sterescu în poziția de Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing.

Acesta devine primul român care accede la o poziție de top în structura de conducere globală a CGS. Mai mult de atât, Vladimir Sterescu este singurul antreprenor român care a reușit să-și vândă afacerea către o companie internațională de anvergură și să avanseze în structura sa de conducere globală.

Vladimir Sterescu - CGSÎn noul său rol, Vladimir Sterescu va coordona echipele globale ale diviziei, care numără peste 8.000 de angajați din țări precum SUA, Chile, Columbia, România, Israel și India, raportând direct către Phil Friedman, Fondatorul și Președintele CGS.

Această numire strategică subliniază angajamentul CGS de a oferi servicii de outsourcing de excepție – inclusiv suport clienți, asistență tehnică, telemarketing și servicii de back-office – pentru clienți din industrii precum retail, ospitalitate, servicii financiare și tehnologie.

„Expertiza vastă a lui Vlad și abordările sale inovatoare în sprijinul succesului clienților îl fac liderul ideal pentru divizia noastră de outsourcing”, a declarat Phil Friedman, Președinte și CEO al CGS. „Următorii ani vor aduce transformări majore în experiența clienților, pe măsură ce aceștia îmbrățișează AI și alte tehnologii avansate. Avantajul CGS este că ne-am născut ca o companie tehnologică, fiind astfel poziționați unic pentru a ajuta clienții să își îmbunătățească eficiența și să eleveze experiențele oferite clienților”, a completat Phil Friedman.

Expansiune și inovație la nivel global

„Transformările recente ne deschid noi orizonturi pentru expansiunea internațională, având planuri
de intrare pe verticale și industrii noi, dar și de extindere pe orizontală în sectoarele unde avem deja o prezență solidă. Vom investi în consolidarea parteneriatelor existente și în crearea unor noi colaborări strategice. Adoptarea tehnologiilor emergente, în special soluțiile bazate pe inteligență artificială, va avea un rol esențial în redefinirea mixului dintre excelența în experiența oferită clienților și eficiența operațională”, a declarat Vladimir Sterescu, Președinte ale Diviziei Globale de Outsourcing CGS.

Potrivit afirmațiilor sale, fiind un partener de încredere pentru liderii globali din diverse industrii, CGS va continua să acționeze ca un integrator al celor mai bune practici și ca un catalizator pentru transferul de know-how acolo unde clienții au cea mai mare nevoie.

„Ne angajăm să creștem valoarea pe care o aducem partenerilor noștri, să dezvoltăm competențe noi în regiunile în care suntem prezenți, dar unde potențialul nu este încă pe deplin atins. În același timp, ne propunem să oferim coechipierilor noștri oportunități unice de dezvoltare la nivel internațional, păstrând CGS în avangarda companiilor care accelerează cariere și schimbă vieți”, a adăugat Vladimir Sterescu.

De la antreprenor român la lider global

Parcursul lui Vladimir Sterescu este emblematic pentru succesul antreprenorilor români pe scena internațională. În 2003, acesta a fondat EasyCall, una dintre primele companii de call center din România. Într-un moment în care România nu figura pe harta globală a outsourcingului, Sterescu a pus bazele unei industrii emergente. Trei ani mai târziu, în 2006, și-a vândut compania către CGS, rămânând însă la conducerea operațiunilor locale și mai apoi ocupând poziția de Vice-Președinte EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

În ultimii 21 de ani, Vladimir Sterescu a transformat România într-un hub regional de outsourcing. Sub conducerea sa, CGS România a crescut exponențial, deschizând 7 centre operaționale în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Aportul său a contribuit la poziționarea CGS ca unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 4.000 de angajați. Sub conducerea sa, CGS România a devenit un hub important pentru livrarea de servicii de externalizare a proceselor de business (BPO) pentru clienți din industrii variate, precum telecomunicații, tehnologie, finanțe și retail.

Cristian Berdilă va prelua operațiunile din România

Odată cu această mutare strategică, CGS anunță, de asemenea, că noul Vicepreședinte al Operațiunilor pentru România este Cristian Berdilă.

În noua sa funcție, acesta va coordona avansul operațional al companiei și va consolida rolul CGS România ca partener de încredere pentru clienți din sectoare precum IT, telecomunicații, bancar și retail. Berdilă și-a început cariera la CGS în 2005, ca agent de call center, lucrând pentru clienți din SUA, iar ascensiunea sa profesională demonstrează potențialul de creștere al angajaților CGS. De-a lungul carierei sale, Cristian Berdilă a coordonat strategii operaționale pentru șase centre din România, cu peste 4.000 de profesioniști, oferind servicii de outsourcing de clasă mondială axate pe suport clienți, asistență tehnică, relații cu clienții și telemarketing.