Xerox lansează Print Awareness Tool, care ajută companiile să-şi reducă amprenta de carbon și încurajează angajaţii să fie responsabili față de mediu.
Dezvoltat de Centrul de Cercetare Xerox din Europa, noul instrument folosește tehnologia gamification și oferă măsurători în timp real privind cantitatea de documente tipărite, precum și sfaturi pentru a schimba comportamentele de imprimare. De asemenea, angajații pot urmări modul în care eforturile lor susțin politica generală a companiilor în care lucrează privind reducerea documentelor.
O interfață software interactivă pentru desktop, ușor de utilizat, monitorizează și analizează istoricul tipăriturilor și obiceiurile de imprimare inutile. În plus, companiile pot organiza o serie de competiții sau pot oferi stimulente angajaţilor pentru a încuraja utilizarea responsabilă.
“Să tipărim mai puţin nu se referă doar la un consum redus de hârtie, ci la o modalitate de lucru eficientă, la creșterea productivităţii, la comunicarea rapidă cu clienții și utilizarea eficientă a informațiilor pentru a dezvolta afacerea”, a spus Mike Feldman, președinte Large Enterprise Operations, Xerox. “La prima vedere, poate părea ieșit din comun că Xerox încurajează reducerea cantității de documente tipărite, însă noi facem legătura dintre mediul digital și hârtie, ajutând companiile să înțeleagă mai bine cum pot să protejeze și să utilizeze inteligent informațiile.”
Xerox, compania care a transformat radical locul de muncă, creând o modalitate mai uşoară de imprimare, continuă să dezvolte noi soluții prin care ajută companiile să lucreze mai mult în mediul digital și mai puțin pe hârtie.
Xerox Print Awareness este parte a abordării în trei etape a companiei privind serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS): evaluare și optimizare, securizare și integrare, automatizare și simplificare.