Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital de pe piața din România, a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 6.4 milioane de euro (31.938.356,73 RON) în 2024, în creștere cu 51% față de valoarea de 4,25 milioane de euro, înregistrată în anul precedent.
Conform unui raport Emarketer, piața globală de digital marketing a avut un avans de circa 10% în 2024, trend care s-a resimțit și la nivel local și care este estimat că se va menține și în 2025. În plus, datele arată că, la nivel mondial, piața de publicitate va depăși noi borne anul acesta, iar spre sfârșitul anilor 2030 va ajunge la peste 2 trilioane de dolari.
Pe fondul cererii în creștere a soluțiilor de digital marketing, coroborate cu dezvoltarea de noi soluții și diversificarea portofoliului de servicii, Limitless Agency estimează o creștere de 20% a veniturilor în 2025.
„Limitless Agency a reușit să își crească cota de piață și să-și diversifice portofoliul de clienți, lucru care a dus la rezultate financiare peste așteptări. Continuăm să investim în noi soluții care să ofere clienților noștri stabilitate și în același timp să asigure o creștere directă a vânzărilor. Online-ul rămâne principalul canal care poate face diferența în actualul context economic marcat de dificultăți, iar soluțiile noastre inovatoare vin să susțină companiile să ajungă mai aproape de clienți într-un mediu tot mai competitiv”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO Limitless Agency.
Unul dintre factorii cheie care influențează direcțiile viitoare ale companiei este schimbarea comportamentului consumatorilor, care pun tot mai mult accent pe sustenabilitate, servicii personalizate și îmbunătățirea experienței de cumpărare. Totodată, digitalizarea accelerată și incertitudinea economică rămân provocări semnificative pentru anul în curs.
Pentru a face față acestor provocări și a răspunde eficient la nevoile pieței, Limitless Agency își propune să continue investițiile în digitalizare și automatizare, adoptând soluții bazate pe inteligență artificială în marketing, vânzări și operațiuni, cu scopul de a spori productivitatea și eficiența. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse și servicii, pentru a oferi soluții inovative care să răspundă cerințelor clienților și partenerilor săi.
Limitless Agency gestionează în prezent un portofoliu extins, format din aproximativ 500 de companii, și a administrat în 2024 bugete de marketing digital însumând circa 40 de milioane de euro. Dintre cei mai activi clienți se remarcă cei din industrii precum farmaceutice, IT&C, casă și grădină, și fashion.
Performanța solidă din 2024 și planurile ambițioase pentru 2025 reconfirmă angajamentul Limitless Agency de a rămâne un partener de încredere pentru clienți, sprijinindu-i în atingerea obiectivelor de creștere și adaptare la noile provocări ale pieței digitale.