Servicii Profesionale — February 6, 2016 at 3:34 pm

Vânzările Ambient au crescut dupa implementare soluției CRM/SFA Softelligence

by

istock_000000833867mediumCompania Ambient, distribuitor de materiale de constructii din Romania, a ales solutia CRM/SFA de tehnologie Microsoft Dynamics oferita de Softelligence Romania pentru a-si organiza mai eficient activitatea de vanzare si service si pentru a imbunatati relatia cu clientii. In primul an de la implementarea soluţiei CRM/SFA Softelligence, compania a inregistrat o crestere cu 18% a vanzarilor.

Implementarea solutiei CRM/SFA Softelligence bazata pe tehnologie Microsoft Dynamics a avut un impact major asupra activitatii Ambient, rezultatele fiind vizibile cu precadere in creşterea timpului scurt de procesare a unei comenzi şi a gradului de personalizare a unei oferte comerciale. Complementar, fluxurile mai rapide de lucru şi accesul la informaţii in timp real au dus la creşterea eficienţei agenţilor de vanzari. Toate aceste direcţii se reflecta in indicatori economici şi contribuie la amortizarea rapida a investitiei.

De asemenea, printre beneficiile obtinute de companie odata cu implementarea sistemului CRM de la Softelligence se numara:

  • Creşterea flexibilitatii in crearea ofertelor comerciale;
  • Cresterea cu 30% a numarului de conturi gestionate de fiecare agent dupa utilizarea soluţiei CRM/SFA;
  • Creşterea cu 20% a numarului mediu de ore de inchiriere a sculelor şi echipamentelor prin printr-o mai buna planificare şi gestiune a activitaţii;
  • Reducerea considerabila a timpului de realizare şi aprobare a ofertelor comerciale;
  • Cresterea calitatii serviciilor de suport.