Retail Engagement Suite (RES), cea mai noua solutie IoT dezvoltata de Luxoft, furnizor de servicii de dezvoltare software si solutii IT inovatoare catre clienti globali, a fost prezentata in cadrul celui de-al doilea eveniment anual Internet of Things (IoT) World 2015, care a avut loc la Moscone Center, San Francisco, in perioada 12-13 mai.
Retail Engagement Suite este o platforma de gestionare a dispozitivelor conectate, cu scopul de a crea o experienta atractiva pentru client atunci cand acesta se afla intr-un magazin. Platforma se adreseaza brandurilor si comerciantilor care sunt pregatiti sa adopte tehnologii noi de interactiune cu clientii. Solutia presupune utilizarea unor mini-tablete pe post de sistem “touch-digital signage”. De asemenea, cuprinde un set de aplicatii care ofera continut interactiv referitor la brand sau produs, alaturi de solutii de content management gazduite in cloud si engagement analytics.
Internet of Things World a avut loc în perioada 12-13 mai la Moscone Centre din San Francisco. Reunind peste 4000 de participanți, 250 de speakeri și 150 de expozanti, este cel mai mare eveniment in domeniul IoT din lume si atrage toti jucatorii de pe piata de IoT, oferindu-le oportunitati de socializare si invatare.