Microsoft a dezvăluit noile opțiuni pe care le va livra în cursul acestui an calendaristic prin Microsoft Dynamics CRM 2016, ultima versiune a soluţiei sale pentru relaţii cu clienţii. Cel mai cuprinzător upgrade de până acum al soluţiei Dynamics CRM include îmbunătăţiri în materie de colectare a informaţiilor, mobilitate şi asistenţă, precum şi îmbunătăţiri semnificative ale productivităţii care vor ajuta companiile şi angajaţii să își maximizeze rezultatele.
Noile funcţii îmbunătăţite sunt concepute să sporească productivitatea organizaţiilor oferind o experienţă simplă şi armonioasă de utilizare a aplicaţiei Dynamics CRM şi a aplicaţiilor de productivitate precum email, Excel, OneDrive for Business, Skype for Business, Yammer, pentru o gestionare mai uşoară a sarcinilor, o experienţă mobilă sporită pentru angajaţii din teren, date şi instrumente de analiză îmbogăţite, toate urmând a fi disponibile în cursul acestui an.
Noua versiune bazată permite organizaţiilor să-şi gestioneze relația cu clienţii utilizând o singură experienţă și interfață, fără a fi nevoie de exportul datelor sau de trecerea la un alt program, reducând astfel drastic timpul de execuţie şi economisind timp prin automatizarea sarcinilor de bază. Cu ajutorul unei integrări avansate cu Excel, chiar în soluţia Dynamics CRM, completată de noi formate Excel pentru diverse sarcini, funcţii şi scenarii, utilizatorii se pot mișca acum eficient între funcţii renunţând la exportarea datelor care consumă timp şi implică procese complexe, ceea ce le permite să extindă procesele pentru clienţi cu analize simple şi familiare, în cadrul experienţei CRM. De asemenea, utilizând Dynamics CRM organizaţiile vor avea acces la documentele lor prin integrarea OneDrive for Business şi a unor opţiuni noi de generare a documentelor. Noua versiune Microsoft Dynamics CRM 2016 integrează şi funcţia Delve. Realizată de Office Graph, Delve ajută utilizatorii să-şi sporească productivitatea prin evidenţierea conţinutului cheie – care le permite agenţilor de vânzări să acceseze ușor informaţii care i-ar putea ajuta în activitatea pe care o desfăşoară, referitoare la contul pe care îl gestionează, precum prezentări şi propuneri de vânzări.
Mobilitatea este esenţială pentru productivitate, iar noua versiune a Dynamics CRM va oferi instanțe offline pe telefoane şi tablete pentru profesioniştii în vânzări şi customer service, precum şi pentru toate platformele mobile majore (Android, iOS şi Windows). Această nouă versiune va introduce şi abilitatea de a crea aplicaţii mobile centrate pe sarcini pentru a eficientiza și a urgenta finalizarea activităţilor aferente vânzărilor mobile.
Serviciile pentru clienţi reprezintă un element cheie al oricărei strategii de management al clienţilor. Noua versiune a Dynamics CRM livrează o soluţie integrată pentru relaţiile cu clienţii prin auto-asistenţă, servicii asistate şi servicii pe teren pentru a răspunde oricăror nevoi în acest domeniu.