Companiile investesc masiv în tehnologie, în special cu scopul eficientizării activității și pentru reducerea cheltuielilor. Totuși există anumite greșeli de abordare, care duc la o revenire la trecut, pierderi și alte probleme neașteptate.
O greșeală majoră a companiilor este lucrul cu sisteme care nu sunt integrate, lucrând deconectate și generând pauze nejustificate în operațiuni, pauze în care angajații sunt ocupați sa realizeze actualizări sau schimburi de date. Companiile cheltuiesc sume importante pe aplicații și sisteme avansate, dar odată cu neconectarea acestora, avantajele se pierd prin eforturile de duplicare a datelor și de menținere a acestora actualizate, totul manual.
Oferirea unui set prea mare de servicii, de regulă peste trei, aglomerează și scade eficiența angajaților din vânzări. Organizarea serviciilor în 2-3 opțiuni pentru clienți este modul optim de lucru pentru companii, acestea fiind bine structurate și optimizate atât pentru departamentele interne ale companiei cât și pentru clienți. Eficientizarea serviciilor în pachete puține este cea mai bună soluție pentru clienții care vor avea o gamă largă de funcții pe care le pot alege ușor doar în câteva pachete de servicii.
Implementarea unui sistem de prețuri bazat doar pe estimări și chiar fără bază, cu alegere aleatorie, nu va face decât să aducă pierderi afacerii. Astfel, o politică de prețuri mai mici decât cheltuielile va duce clar la o scufundare financiară rapidă, în timp ce mersul către o extremă cu prețuri mari va duce la avantajarea concurenței bine organizată. Este vital pentru companie să existe o bine definire a costurilor totale, nu doar a celor directe, incluzând utilitățile, angajații sau alte costuri considerate de multe ori minore, pentru tarifarea serviciilor oferite la costul lor real și în aceeași tendință cu concurența. O ofertă de prețuri greșit abordată poate duce la pierderea clienților și profitului chiar cu o gamă de servicii foarte bune pentru clienți și chiar cu unele din acestea unice față de concurență. De asemenea, toate acțiunile și operațiunile trebuie gândite strategic pentru a cuprinde întreaga companie și pentru a se orienta pe tot ansamblul operațiunilor și angajaților.