Cloud Computing / Edge — March 30, 2017 at 5:19 am

Adobe își combină serviciile digitale într-o singură platformă cloud

by

adobeAdobe a anunțat în cadrul Summit-ului ,,Marketing Digita” din Las Vegas un nou serviciu ”Experiența Cloud”, care combină toate serviciile digitale oferite de companie într-o singură platformă. Deși mișcarea este văzută ca fiind una de marketing, Adobe realizează o viziune corporativă pentru serviciile sale cloud, cum sunt Creative, Document, Marketing, Analytics și Advertising.

Conform analiștilor IDC, Adobe abordează o strategie de unificare a tuturor serviciilor introduse sau achiziționate în timp, pentru a le coordona și oferi ca un serviciu unic într-o platformă simplă și ușor de administrat. Noua platformă ”Adobe Experience Cloud” reprezintă un pas important în evoluția Adobe, integrarea unor servicii multiple sub o singură platformă oferind și o imagine a inovației companiei.

Noua platformă utilizează și inovativa inteligență artificială, motorul dezvoltat de companie numit Sensei, care ajută la partajarea datelor între toate serviciile oferite. Procesarea și colectarea datelor se realizează prin Analytics Cloud, care vine în ajutorul Sensei. Sensei utilizează forme variate ale inteligenței artificiale, incluzând învățarea mașinilor și învățarea în profunzime pentru realizarea de modele și distribuirea datelor generate pentru utilizarea lor de toate componentele platformei. Strategia este de încorporare a informațiilor în aplicații, chiar dacă sunt dezvoltate de Adobe sau alți parteneri. Mai mult, Sensei poate fi începutul unei noi platforme, reprezentând un portofoliu de servicii analitice care utilizează învățarea mașinilor și inteligența artificială, având posibilitatea să opereze cu date sau conținut.

Adobe a mai introdus și platforma ”Advertising Cloud”, un concep nou construit pe o combinație dintre Adobe Media Optimizer, o soluție dezvoltată împreună cu TubeMogul. Conceptul platformei este unul simplu, bazat pe oferirea unei oferte de date care să ajute la găsirea celor mai bune reclame, a audienței și a momentului potrivit pentru afacerile din vânzări. Adobe a răspuns și la întrebările legate de posibilele probleme de siguranță a datelor individuale colectate pentru analiză. Astfel, Adobe oferă clienților posibilitatea de a utiliza date neidentificabile pentru atingerea obiectivelor de marketing și publicitate. Mai mult, compania asigură că nimeni nu are posibilitatea să utilizeze date identificabile în cadrul platformei, indiferent de serviciul sau tipul companiei care operează. Oricum, noile mișcări ale Adobe vin cu siguranță pentru consolidarea pieței dar aduc și noi responsabilități de securitate și fiabilitate companiei.