NTT DATA România marchează un nou succes pe plan local, demarând cea de-a doua implementare SAP S/4HANA, la Premier Restaurants, deţinătorul lanţului de restaurate McDonald’s in România.
“Această nouă colaborare reprezintă o excelentă continuare a implementărilor SAP S/4HANA, pe care NTT DATA România a reuşit să le realizeze, până la momentul de faţă. Sunt deosebit de încântată pentru faptul că, împreună cu reprezentanţii Premier Restaurants şi, nu în ultimul rând, pe fondul endorsement-ului primit din partea SAP România, am hotărât să mergem alături spre Viitor. Acest pas important pe care l-am făcut reprezintă pentru noi încă o confirmare preţioasă că, de ceva timp încoace, NTT DATA România joacă un rol important în comunitatea noastră. Îmi place să cred că motto-ul care ne ghidează constant în tot ceea întreprindem – We are the Future – înseamnă, în realitate, un reper al succesului. Succesul companiei noastre este reprezentat de diversitatea proiectelor pe care le-am implementat în lumea digitală. Proiectele noastre îndeplinesc înalte standarde de calitate, asigură excelență și performanțe tehnologice de top pentru clienții noștri. Împreună facem pași importanți înspre viitor, remodelând tehnologia, așa cum o știm, în propriul nostru Centru de Excelență”, a declarat Maria Metz, Deputy CEO, Executive Vice President, NTT DATA România.
“Ne-am dorit o soluție care să reprezinte un nucleu digital, proiectat pentru nevoile de business actuale si mai ales viitoare. Pentru a evolua și pentru a rămâne relevanți, trebuie să regândim modelele de afaceri, procesele și modul în care oamenii lucrează. Tocmai de aceea, am ales acest parteneriat pentru implementarea celei mai moderne și mai actuale platforme de business, SAP S/4HANA. Este o inovație, care ne oferă o perspectivă imediată, bazată pe informații relevante, care asigură o integrare între departamente și menține totodată afacerea conectată la realitățile pieței. Suntem încântați de proiect și mândri că suntem printre primele companii care implementează acest nou sistem pe piața din România”, a completat Oana Braicu, Director Financiar Premier Restaurants România.
“Considerăm că anul 2017 este anul transformării digitale și nu se poate decât să ne bucure faptul că tot mai multe companii din România se orientează către soluții ce pot duce organizația la un nou nivel. Business-urile au nevoie să poată lua decizii rapide, pe baza unor date în timp real din interiorul și exteriorul companiei. Suntem încântați de faptul că, Premier Restaurants a ales platforma SAP S/4 HANA și că vom putea contribui, împreună cu partenerul nostru NTT Data, la efortul continuu al operațiunilor McDonald’s în România de a își încânta permanent clienții”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP Romania.
SAP S/4HANA este o soluție complet nouă, care redefinește conceptul classic ERP, un sistem construit direct pe platforma in-memory SAP HANA și pe principiile moderne de design ale interfeței de utilizator (UX) SAP Fiori. Acesta poate funcționa on-premise, în cloud sau într-o configurație hibridă.
SAP S/4HANA oferă simplificări significative (customer adoption, model de date, experiența utilizatorului, decision making, procese și modele de business), precum și inovații (Internet of Things, big data, business networks și mobile first) ale căror menire este de a simplifica modul în care funcționează afacerile într-o economie digitalizată.
SAP S/4HANA este mai mult decât o tehnologie nouă. Este o soluție concepută să aducă un plus de valoare afacerilor și industriilor de pe piață întocmai prin simplitatea sa.