Angajaţii care lucrează în spaţii de birouri de tip „open space” acordă o importanţă tot mai mare ambianţei sonore din jurul lor, potrivit tuturor studiilor de profil.
Un astfel de studiu, lansat de Plantronics, asupra aşteptărilor pe care le au angajaţii de la mediul de lucru din birourile lor şi a măsurilor pe care le pot lua managerii pentru a obţine cea mai mare productivitate şi satisfacţie de la angajaţii lor, arată că 64% dintre cei ce lucrează în astfel de spaţii consideră că izolarea de sursele de distragere a atenţiei contribuie la creşterea productivităţii.
Poate că directorii de resurse umane vor trebui să se concentreze pe acele măsuri prin care să reducă sursele de distragere a atenţiei pentru angajaţii Millennials şi în general să reducă zgomotul ambiental deranjant din birouri. De fapt, aceşti angajaţi îşi iau propriile măsuri de izolare: ascultă muzică în căşti sau schimbă birourile, pentru a evita zgomotul ambiental şi a-şi crea o stare de bine.