Grupul Lenovo a publicat astăzi rezultatele financiare obținute în trimestrul patru și pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2017.
Veniturile Lenovo au crescut în al patrulea trimestru fiscal cu 4,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, la 9,6 miliarde de dolari, susținute parțial de performanțele bune înregistrate de segmentele PC/dispozitive smart și telefoane mobile. La nivelul întregului an fiscal, care s-a încheiat la 31 martie 2017, veniturile grupului s-au situat la 43 miliarde de dolari, cu 4,2% mai puțin față de anul anterior.
La nivelul grupului de business PC and Smart Devices (PCSD), care include PC-uri, tablete și dispozitive smart, vânzările trimestriale Lenovo au crescut cu 4,9% față de anul anterior, la 6,7 miliarde dolari. Livrările trimestriale au crescut cu un procent, la 14,4 milioane unități, evoluție cu patru puncte procentuale mai bună față de cea înregistrată de piața de profil. Venitul înainte de impozitare pentru acest trimestru a fost de 288 milioane dolari, cu 4,7% sub nivelul din aceeași perioadă a anului precedent.
Grupul de business al Lenovo Mobile Business Group (MBG), care include smartphone-urile Moto și Lenovo, a înregistrat o creștere a veniturilor de 19,7% în al patrulea trimestru fiscal în afara Chinei, cu vânzări totale de 1,7 de miliarde dolari. Livrările de smartphone-uri au crescut în trimestrul patru cu 17,4%, la 11,3 milioane de unități în afara Chinei, depășind piața semnificativ cu 12,8 puncte.