Studii — February 7, 2016 at 5:53 pm

Persoanele care folosesc des mijloace de transport în orașe au așteptări mai mari de la călătoriile lor

by

Cel mai nou raport Ericsson ConsumerLab analizează experiențele persoanelor care folosesc des atât mijloacele de transport în comun, cât și mașinile personale pentru a se deplasa în unele din cele mai mari și importante orașe din lume: Londra, New York, Shanghai și Sao Paulo. Studiul explorează și atitudinile acestora față de eficiența soluțiilor IT&C dedicate rețelelor de transport.

În general, timpul pierdut petrecut în orice mijloace de transport este perceput ca fiind plictisitor și neproductiv. Mai mult decât atât, 47% dintre toate persoanele participante la studiu consideră că pierd peste 9 ore pe săptămână în mijloace de transport.

Raportul surprinde atât așteptările, cât și nivelul de satisfacție al consumatorilor legat de acoperirea soluțiilor IT&C în toate formele de transport urban, atât public, cât și personal, incluzând autobuze, metrou, taxiuri și autovehicule personale. Astfel, la nivel global, 55% dintre călători sunt nemulțumiți de acoperirea serviciilor de telecomunicații în mers, iar 66% sunt nesatisfăcuți de acoperirea serviciile de streaming video.

Studiul relevă și faptul că persoanele care își utilizează smartphone-ul aproape oriunde au sentimentul că sunt în pas cu tehnologia, spre deosebire de industria de transport, despre care cred că nu a reușit încă să se adapteze. În același timp, 82% și 79% dintre persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, respectiv New York, utilizează aplicații mobile dedicate pentru a-și planifica mai eficient călătoriile.