Compania dezvoltatoare de tehnologii analytics, SAS, oferă platforma de marketing digital, numită „Customer Intelligence 360”, care are ca scop combinarea tuturor datelor digitale ale clienților cu date offline, cum ar fi tranzacțiile din magazine. Platforma a fost dezvoltată în contextul în care întreprinderile încă se confruntă cu provocări legate de marketingul digital, mai ales atunci când vine vorba despre colectarea de date de la numeroase dispozitive, luarea deciziilor utilizând aceste date și apoi transmiterea acestor decizii prin colaborarea cu clienții prin intermediul unui apel vocal, al unui text sau al unui e-mail.
Soluția a fost concepută utilizând HTML5 și oferă o gamă de API-uri integrate care se conectează la date și la diferitele capacități de analiză oferite de SAS. De asemenea, poate fi conectată la alte sisteme de marketing pe care clienții doresc să le utilizeze. Produsul include două module de bază care pot fi utilizate împreună sau independent. SAS 360 Discover oferă raportare și înțelegere bazate pe date web și comportamentale, în timp ce SAS 360 Engage permite utilizatorilor să creeze și să monitorizeze experiențele digitale ale clienților. Modulele sunt disponibile prin programe „software-a-a-service” și livrate prin AWS. Produsul permite unei întreprinderi să gestioneze date din CRM, surse de tranzacție și alte date structurate, dar este un “model de date deschis” care se poate conecta la date în diferite puncte în timpul experienței unui client. Pe măsură ce clientul trece prin descoperirea opțiunilor, navigând, cumpărând, reîncărcând sau angajând, toate aceste momente sunt capturate dinamic și intră în modelul SAS 360 Discover. Astfel, nu este vorba doar de o combinare de date pe care brandul le are deja la un loc, acestea fiind date dinamice capturate din diferite surse.
Ca planuri de viitor, SAS are în vedere o versiune on-premise pentru anumite module, dar momentan „Customer Intelligence 360” este un produs “cloud-first”.