Amadeus a anunțat recent lansarea Amadeus Tours Suite Merchant Edition – o nouă soluție care permite agențiilor de turism să vândă pachete de vacanță și oferte pentru hoteluri de la tur-operatori germani și austrieci. Conținutul, disponibil prin intermediul platformei, este adaptat la nevoile piețelor din Europa Centrală și de Est. Soluția oferă acces, printre altele, la aeroporturi de plecare locale (inclusiv mai multe aeroporturi din România).
Amadeus sprijină, de asemenea, agențiile de turism în ceea ce privește contractarea, facturarea și gestionarea comisioanelor. În consecință, agenția de turism semnează un singur contract cu Amadeus pentru a avea acces la conținutul operatorilor.
Operatorii de turism din Germania și Austria sunt cunoscuți si solicitați pe piața din Romania, pentru calitatea serviciilor, dar mai ales pentru numărul și diversitatea ofertelor comercializate. Cu toate acestea, pentru mai multe agenții de turism s-a dovedit dificil să coopereze direct cu tur-operatorii germani și austrieci, în mute cazuri fiind necesare contracte individuale cu fiecare operator în parte. Mai mult decât atât, călătorii au fost nevoiți să ajungă la destinația finală din aeroporturile austriece sau germane, întrucât aeroporturile locale nu erau incluse în pachete.
„Amadeus Tours Suite Merchant Edition oferă agențiilor de turism din Europa Centrală și de Est, un acces mai larg la oferte de petrecere a timpului liber adaptate la nevoile pieței locale, acestea putând să îmbunătățească experiența de călătorie pentru clienții lor. Cu noua soluție Amadeus sunt simplificate procesele de decontare, facturare și gestionare a comisioanelor pentru agențiile de călătorii.“- a spus Robert Komartin – Regional Manager, Romania & Hungary – General Manager, Amadeus Romania.
Utilizatorii Amadeus Tours Suite Merchant Edition vor avea un singur furnizor de încredere de soluții IT. Amadeus va integra oferte turistice de la mai mulți operatori de turism, dar și servicii suport. Acest lucru va conduce la simplificarea operațiunilor și va reduce volumul de muncă în procesarea tranzacțiilor.
De asemenea, agențiile de turism au posibilitatea de a se diferenția față de concurență, adaptându-se la nevoile turiștilor prin oferte de petrecere a timpului liber foarte variate și cu durate flexibile.