Eurowings și Amadeus anunță că linia aeriană va introduce facilitatea de “light ticketing”, o conectivitate bazată pe XML la capacitățile sale în sistemul Amadeus. Aceasta înseamnă că pentru prima dată agenții de turism care utilizează Amadeus pot rezerva toate tarifele Eurowings pentru clienții lor, de la tariful de bază cel mai accesibil până la tariful BEST premium și rutele lungi, rezervând în același timp locuri, bagaje și alte servicii.
Agenții de turism vor putea, de asemenea, să schimbe rezervările și să adauge alte servicii pentru rezervările existente prin sistemul Amadeus, economisind timp pentru agent.
Amadeus este singura platformă de distribuție care oferă utilizatorilor agențiilor de turism această gamă largă de conținut Eurowings. În plus, zborurile Eurowings sunt acum disponibile alături de Germanwings. Germanwings a introdus facilitate de “light ticketing” în 2014, ceea ce înseamnă că rezervările pentru ambele companii aeriene pot fi combinate.
În actuala piață competitivă a companiilor aeriene, transportatorii low-cost (LCC) și transportatorii hibrizi trebuie să-și extindă baza de clienți și să îmbunătățească vânzările de servicii auxiliare. Prin colaborarea cu agenții de voiaj, LCC-urile și transportatorii hibrizi realizează aceste rezultate, iar vânzările auxiliare au atins rate de creștere de peste 80% pentru transportatorii care utilizează tehnologia Amadeus “light ticketing”.
Această schimbare în strategie reprezintă, de asemenea, un avantaj pentru agenții de voiaj care caută tot mai mult zboruri mai accesibile și tarife personalizate pentru clienții lor, pentru a asigura încrederea călătorilor și loialitatea continuă.
Oliver Schmitt, vicepreședinte pentru vânzări, distribuție și digitalizare la Eurowings, explică: “Eurowings oferă o varietate de zboruri și accesorii care sunt disponibile călătorilor pe toate canalele. Asigurarea faptului că agenții de turism pot împărtăși oferta noastră unică clienților noștri și rezerva cea mai mare gama de tarife este o prioritate pentru noi în timp ce lucrăm pentru a ajunge la o bază largă de călători.”
Guido Haarmann, Managing Director Airlines, Europa Centrală – Amadeus, a declarat: “Călătorii de astăzi solicită o ofertă diversificată și personalizată de la agenții lor de voiaj. Prin <<light ticketing>>, Eurowings realizează pentru prima dată o gamă largă de oferte disponibile pentru agențiile de turism, inclusiv servicii auxiliare. Lucrând într-o manieră inovatoare, liderii de piață precum Eurowings reprezintă un exemplu excelent al modului în care clienții Amadeus low cost și cei hibrizi se alătură distribuției la nivelul următor”.
Agenții de turism care utilizează Amadeus au vândut în primul semestru 2017 cu 10% mai multe zboruri low-cost și hibride, iar rezervările efectuate cu acești transportatori au crescut cu peste 80% în ultimii patru ani. Cu peste 100 de operatori de transport în sistem, agenții de turism Amadeus pot rezerva acum 80% din toate zborurile low-cost și hibrid disponibile la nivel global.