Comerțul online este pe un trend ascendent, iar Black Friday demonstrează acest potențial. De Black Friday, românii preferă să comande online pentru că au acces la o gamă mare de produse, este mai simplu, salvează timp și bani.
Traficul cumulat – pe site și în aplicații – a adus magazinelor online un numar record de clienți, cu ocazia Black Friday.
Fashion Days a înregistrat, cu această ocazie, comenzi în valoare de 26,2 milioane de lei, sumă fără TVA, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut. Clienții au plasat peste 300.000 de comenzi în site și în aplicația de mobil. Majoritatea achizițiilor au fost făcute direct în aplicația de mobil – 65% din total, confirmând creșterea vânzărilor pe dispozitivele mobile.
Ediția din acest an a Black Friday, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016. Peste o treime din comenzi au fost achitate cu cardul, un vârf istoric pentru piața autohtonă. O altă tendință importantă este creșterea valorii medii comandate de clienți și orientarea clienților către produse din game superioare.
Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a 7-a ediție de Black Friday, cu 30% mai mult față de anul precedent, când cel mai așteptat eveniment de shopping s-a întins pe o durată de timp similară. Anul acesta, campania s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro, pentru a oferi clienților timp suficient să-și aleagă produsele dorite si să fie siguri că le vor fi livrate la timp.
Black Friday 2017 a adus pentru magazinul online CEL.ro vanzari in valoare de 28 de milioane de lei (pe durata intregului weekend (17-19 noiembrie) si s-au inregistrat 55.000 de comenzi, cu 35% mai mult fata de anul precedent.