Retail / Horeca — November 20, 2017 at 12:37 pm

Vânzări record de Black Friday

by

vanzari

Comerțul online este pe un trend ascendent, iar Black Friday demonstrează acest potențial. De Black Friday, românii preferă să comande online pentru că au acces la o gamă mare de produse, este mai simplu, salvează timp și bani.

Traficul cumulat – pe site și în aplicații – a adus magazinelor online un numar record de clienți, cu ocazia Black Friday.

Fashion Days a înregistrat, cu această ocazie, comenzi în valoare de 26,2 milioane de lei, sumă fără TVA, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut. Clienții au plasat peste 300.000 de comenzi în site și în aplicația de mobil. Majoritatea achizițiilor au fost făcute direct în aplicația de mobil – 65% din total, confirmând creșterea vânzărilor pe dispozitivele mobile.

Ediția din acest an a Black Friday, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016. Peste o treime din comenzi au fost achitate cu cardul, un vârf istoric pentru piața autohtonă. O altă tendință importantă este creșterea valorii medii comandate de clienți și orientarea clienților către produse din game superioare.

Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a 7-a ediție de Black Friday, cu 30% mai mult față de anul precedent, când cel mai așteptat eveniment de shopping s-a întins pe o durată de timp similară. Anul acesta, campania s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro, pentru a oferi clienților timp suficient să-și aleagă produsele dorite si să fie siguri că le vor fi livrate la timp.

Black Friday 2017 a adus pentru magazinul online CEL.ro vanzari in valoare de 28 de milioane de lei (pe durata intregului weekend (17-19 noiembrie) si s-au inregistrat 55.000 de comenzi, cu 35% mai mult fata de anul precedent.