Evenimente — November 23, 2017 at 3:36 pm

Noul birou Axis din Bucuresti

by

Cu acest prilej, compania a organizat o masa rotunda de prezentare a solutiilor inovatoare si a produselor de ultima generatie. Invitatii au avut prilejul sa ii intalneasca pe reprezentantii Axis la nivel local, sa asiste la o prezentare a solutiilor si sa testeze echipamentele puse la dispozitie.

Discutia a surprins in mod particular consideratii despre marile tendinte din retail, fiind identificate urmatoarele provocari:

– Comert online/comert clasic. Daca in mediul online totul poate fi masurat cu usurinta, in comertul offline masurarea poate sa devina o mare provocare;

– Pierderi anuale inregistrate in conditii de sezonalitate. In 2015, in retail, pierderile generate de furturi au fost de 1.23% adica de circa 123 miliarde USD la nivel global, dintre care 48% fiind inregistrate in timpul sezonului rece;

– Realitatea augmentata nu este inca suficient de mult dezvoltata. Aceasta tendinta are capacitatea de a merge in profunzime pentru imbunatatirea experientei cumparatorului;

– Adoptia serviciilor in cloud este inca in stadiu incipient;

– Inregistrarile video pot fi subiect pentru directivele de protectie a datelor.

AXIS 1 Pentru a raspunde provocarilor ce tin de segmentul retail, Axis propune solutii grupate in doua categorii: prevenirea pierderilor (loss prevention) si analiza datelor (Business intelligence), platforme ce ruleaza direct la nivel de platforma AXIS Camera Application Platform.