Fujitsu și Microsoft au anunțat lansarea unei colaborări în domeniul inteligenței artificiale pentru a accelera transformarea modului în care oamenii lucrează în companii. Cele două companii vor construi împreună soluții noi care vor transforma modul în care oamenii lucrează. Bazându-se pe Microsoft 365, serviciul office cloud integrat al Microsoft, aceste noi soluții vor combina experiența pe care Fujitsu a acumulat-o prin implementările interne și externe ale platformei sale globale de comunicare, împreună cu tehnologiile Fujitsu AI, Fujitsu Human Centric AI Zinrai și Platforma de Servicii Microsoft AI pe Microsoft Azure. Astfel, aceste noi soluții vor fi disponibile pe piața japoneză începând cu al doilea trimestru al anului 2018 și apoi vor fi introduse la nivel global. Soluțiile dezvoltate în cadrul parteneriatului se vor concentra pe mai multe zone inovative, printre care cele enumerate în continuare.
Big Data generate prin utilizarea Microsoft 365 sunt agregate prin Microsoft Graph, Microsoft MyAnalytics și Microsoft Workplace Analytics, pentru a vizualiza starea de utilizare a e-mailurilor și a calendarelor, care în trecut nu aveau vizibilitate. Tehnologia Zinrai AI distinge importanța și prioritatea sarcinilor menționate în corpul unui e-mail și ghidează utilizatorii să îndeplinească sarcinile cele mai importante.
Automatizarea și raționalizarea sarcinilor se realizează prin combinarea serviciilor Microsoft Cognitive Services, Microsoft Azure Bot Service cu tehnologia AI de conversație Fujitsu și cu API-ul de analiză a limbajului natural Zinrai, oferind o experiență de utilizare orientată către utilizator. De exemplu, pentru a stabili o întâlnire, tehnologia AI conversațională poate căuta un interval de timp deschis între participanți și poate afișa datele și orele candidatului, formatele întâlnirilor și locurile în funcție de confortul participanților.
Utilizarea conexiunilor dintre oameni sau lucruri este considerată o modalitate eficientă de a găsi resurse umane excepționale sau documente valoroase în cadrul organizațiilor. În acest scop Knowledge Graph este folosit ca baza de cunoaștere care exprimă în formă grafică relațiile dintre oameni sau lucruri.
Utilizatorii de Microsoft MyAnalytics și Workplace Analytics pot vizualiza modalitățile în care lucrează atât indivizii, cât și echipele. Mai mult, prin combinarea și compararea Knowledge Graph și a tehnologiei Deep Tensor machine learning, dezvoltate de Fujitsu Laboratories, se obține o analiză foarte precisă a datelor structurate în grafice, aceste soluții oferind o perspectivă asupra modului în care lucrează persoanele, organizațiile și companiile de înaltă performanță.