Huawei și-a consolidat prezența pe segmentul de smartphone-uri în 26 de piețe din regiunea CEE&Nordic, din Stockholm și până în Atena, înregistrând o creștere a vânzărilor de la an la an cu peste 20% mai mare.
Huawei observă o creștere a cererii de smartphone-uri pentru întreaga gamă de produse, de la flagship-uri și până la modelele mid-range. Un studiu IDC, intitulat “Mobile AI și Viitorul Dispozitivelor Inteligente”, arată că în anul 2016 au fost vândute 5,6 smartphone-uri per computer vândut. Conform estimărilor IDC, până în 2021, peste 60 % din populația lumii va deține un smartphone.
Pe plan local, odată cu deschiderea propriului magazin, Huawei Customer Service Center, Huawei face primii pași spre o comunicare mai directă și apropiată cu consumatorii locali, care beneficiază acum atât de cele mai noi modele de produse Huawei, cât și de servicii de calitate și expertiza unor profesioniști, specializați în produsele brandului, și de o gamă variată de accesorii.