Planurile de expansiune rapidă a Oracle au în vedere deschiderea unui număr de 12 noi centre de date precum și creșterea seviciilor cloud furnizate de Oracle în Asia, Europa și America. Astăzi, clienți din peste 195 de țări își utilizează cele mai solicitante aplicații în platformele Oracle Cloud și Oracle Cloud Infrastructure.
Oracle aplică Inteligența Artificială (AI) și Maschine Learning pentru întreaga sa generație de servicii viitoare, pentru a-și ajuta clienții să reducă costurile și riscurile, să accelereze inovația și să obțină informații predictive.
Serviciile cloud ale Oracle pot automatiza funcții operaționale cheie precum tuning, patching, back-up-uri și upgrade-uri în timp ce rulează, pentru a oferi performanță maximă, disponibilitate ridicată și sisteme informatice securizate. În plus, pentru a accelera inovația și luarea deciziilor inteligente, Oracle Cloud Platform încorporează capabilități autonome suplimentare specifice dezvoltării aplicațiilor mobile și pentru boți, integrarea aplicațiilor și a datelor, a analizelor, securității și managementului.
În prezent Oracle și-a extins prevederile din acordurile SLA , oferind o experiență superioară clienților și ajutând companiile care doresc să transfere sarcini de lucru critice către cloud-ul actual. Pe baza garanției de disponibilitate de 99,995% pentru Oracle Database Autonomous, Oracle a prezentat astăzi prima Infrastructure-as-a-Service (IaaS) garantată financiar end-to-end, de-a lungul întregului proces de lucru.
Platforma cloud de la Oracle oferă suite de aplicații complete SaaS pentru ERP, HCM și CX, plus cea mai bună platformă din clasa sa de baze de date sub formă de serviciu (PaaS), precum și infrastructură sub formă de serviciu (IaaS) din centre de date aflate în cele două continente americane, Europa și Asia.