DANMAR CRM a lansat broșura “De ce am nevoie de CRM?” pe site-ul său.
Broșura răspunde la cele mai uzuale întrebări legate de managementul relației cu clienții, precum:
- Ce face un CRM?
- Un CRM este destinat doar companiilor mari?
- Îmi pot permite o soluție CRM?
- Nu este mai sigur să salvez datele în regim propriu?
- Cu ce tipuri de încadrări este prevăzut 1CRM?
Un manager informat este un manager puternic
CRM-ul este o unealtă excelentă pentru vânzări și pentru o organizare perfectă în cadrul unei companii. Cu ajutorul unui astfel de sistem, reprezentanții unei firme au ocazia să înțeleagă ce anume funcționează, și ce nu, pentru a aborda vânzarea într-un mod cât mai eficient.
CRM-ul, soluția care îi ajută pe manageri să facă mult cu puțin
Folosirea unui sistem CRM îmbunătățește productivitatea, accelerează procesul de vânzare, simplifică procesul de atragere a clienților, optimizează etapele necesare managementului și conectează echipa cu ajutorul aplicațiilor mobile, care le permit membrilor să lucreze de oriunde, chiar și de pe mobil.
Motorul unui CRM se asigură că fiecare oportunitate de vânzare este preluată și câștigată.
Un CRM bun poate crește vânzările unei companii chiar și cu 45%. Cu ajutorul unei soluții CRM, echipa de vânzări parcurge mai rapid, mai ușor și mai eficient procesul de vânzare. Reprezentanții echipei au astfel o perspectivă amplă asupra clientului, ceea ce îi ajută să construiască o relație solidă cu acesta.