Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) participă în premieră la E-commerce Week 2018, eveniment al Organizației Națiunilor Unite, ce se desfășoară până pe 20 aprilie la Geneva. Având ca tematică „Dimensiunile Dezvoltării Platformelor Digitale” această a patra ediție a evenimentului reunește miniștri, oficiali guvernamentali de rang înalt, reprezentanți ai mediului de afaceri, ai organizațiilor internaționale, ai Băncii Mondiale, ai mediului universitar și ai societății civile, pentru a discuta oportunitățile de dezvoltare și provocările asociate evoluției economiei digitale.
„Această primă participare la E-Commerce Week ne prilejuiește și prima întâlnire a asociațiilor de e-commerce din întreaga lume. Obiectivul nostru în cadrul evenimentului este de a identifica modalitățile prin care comerțul online să aibă o contribuție cât mai importantă la creșterea economică, dar și să sprijine incluziunea regiunilor izolate și interconectarea regională pentru a ajunge la o economie digitală globală”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online și Chief Technology Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).
România ocupă ultimul loc în ceea ce privește rata digitalizării economiei din UE, inclusiv în ceea ce privește serviciile publice și nivelul competențelor digitale, comerțul online a avut o evoluție constantă în ultimii ani.