NEWS — May 9, 2018 at 8:41 am

CA Technologies recunoscută pentru suport și servicii excepționale oferite clienților

by

Premiul NorthFace ScoreBoard reflecta capacitatea companiei de a depasi asteptarile clientilor pentru al saselea an consecutiv.

caCA Technologies anunta prin intermediul SolvIT Networks, distribuitor al CA SEE in Romania si furnizor al produselor CA Technologies pe piata locala, ca a primit din nou premiul NorthFace ScoreBoard AwardSM de la Customer Relationship Management Institute (Institutul de Management al Relatiilor cu Clientii – CRMI, o companie Omega Management Group). Acest lucru marcheaza al saselea an consecutiv in care CA a primit acest premiul, care este o recunoastere pentru atingerea excelentei in suportul si serviciile oferite clientilor.

Prin oferirea acestui premiu, CRMI a recunoscut angajamentul permanent al CA de a construi loialitatea pe termen lung a clientilor prin depasirea continua a asteptarilor clientilor. Premiul se bazeaza pe o analiza independenta a studiilor efectuate pe clientii proprii ai CA.

“In fiecare an, mii de companii, atat locale, cat si internationale, sunt invitate sa candideze la premiul NorthFace ScoreBoard”, a declarat John Maraganis, presedinte si CEO CRMI. “Criteriile de atribuire a premiului includ furnizarea rezultatelor sondajului satisfactiei clientilor pentru anul calendaristic, pe care CRMI le revizuieste si confirma. Increderea in feedback-ul propriu al clientilor unei companii este cea care face ca primirea acestui premiu sa fie o onoare atat de ravnita”.

“Castigarea acestui premiu pentru a sasea oara, pe baza feedbackul clientilor nostri este o dovada ca reusim in misiunea noastra de a ajuta clientii nostri sa depaseasca barierele dintre ideile si rezultatele lor”, a declarat Dayton Semerjian, director general, Global Customer Success, CA Technologies. “La CA, ne mandrim cu faptul ca accentul pus pe oferirea unei experiente extraordinare clientilor este validat de Premiul NorthFace ScoreBoard si, cel mai important, de clientii nostri”.