Internet/Telecom — February 9, 2016 at 7:46 pm

mediaTRUST România anunță servicii noi și rezultate pozitive la sfârșit de an 2015

by

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare din România, anunță rezultate pozitive pentru sfârșitul anului 2015. Compania continuă acțiunile de fidelizare a clienților prin modernizarea și adaptarea constantă a serviciilor și instrumentelor de monitorizare.

bogdan-apostol
Bogdan Apostol, directorului general al mediaTRUST

“mediaTRUST România este singura agentie de monitorizare care produce și livrează servicii de monitorizare de conținut jurnalistic și publicitate. În 2015, am devenit furnizorul numarul unu de servicii de monitorizare media pentru România, conform propriilor estimări. În luna noiembrie 2015 am depăşit numărul de 300 de clienţi unici cărora mediaTRUST a furnizat servicii, în creștere cu 40% față de luna noiembrie 2014”, potrivit directorului general al mediaTRUST, Bogdan Apostol.

La puțin timp după relansarea variantei de mobil a platformei mediaTRUST, şi noua interfață a website-uluioferă secțiuni noi. Pe site-ul actual veți putea afla opiniile clienților mediaTRUST despre companie, la rubrica “Testimoniale”, iar de pe blogul acesteia veți afla cele mai interesante și dezbătute subiecte din mass media și care sunt trendurile pieței de monitorizare media.

monitoring_internetO altă noutate este introducerea serviciului ami – monitorizarea automată a internetului. Pe lângă monitorizarea și prelucrarea informațiilor din online, realizată de către specialiștii mediaTRUST, clienții noștri pot opta și pentru aplicația ami, componentă ce poate fi administrată direct de către utilizator/beneficiar. Serviciul oferă acces la cele mai recente date despre un anumit brand și competitorii acestuia și permite analiza și compararea facilă a rezultatelor din online.

De asemenea, mediaTRUST și-a lărgit grila de programe monitorizate, adăugând postul Digi FM la monitorizarea radio și postul de televiziune Digi 24 (monitorizare publicitate). În prezent, compania monitorizează activ conținutul jurnalistic de la 22 posturi TV naţionale, 13 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale și peste 30.000 de domenii online, și publicitatea de la 21 de posturi de televiziune, 11 posturi de radio și 200 de publicații centrale.