NEW TECHNOLOGY — June 19, 2018 at 7:33 pm

Fujitsu lansează un nou Centru de Transformare Digitală în Londra

by

Fujitsu

Luna iunie a adus deschiderea celui de-al doilea Centru de Transformare Digitală (Digital Transformation Centre – DTC) al Europei, realizat de Fujitsu în Londra. Fiind o parte a programului de co-creație Fujitsu și aducând o abordare distinctă pentru a ajuta clienții să accelereze transformarea digitală, noul DTC este un spațiu construit în scopuri care utilizează conținut și instrumente digitale și împuternicește organizațiile de tot felul să se gândească la viitorul afacerilor și să dezvolte concepte care accelerează transformarea lor digitală.

Oferind workshop-uri de zi sau part-time, DTC urmărește să ajute clienții Fujitsu să înțeleagă mai bine provocările lor de afaceri în contextul strategiei lor globale, făcând totodată și un pas înapoi pentru a examina cele mai presante probleme ale acestora printr-o altă perspectivă. Aceasta înseamnă că aceștia beneficiază de experiența mondială a Fujitsu în educarea organizațiilor pentru inovare, valorificând propriile expertize și idei de afaceri, ajutând la dezvoltarea rapidă a conceptelor și a planurilor de lucru pentru a trece la următoarea etapă. În timp ce DTC-ul este construit local, abordarea și metodologia sunt mobile, ceea ce înseamnă că Fujitsu poate oferi aceste ateliere orientate spre rezultate, unde se potrivește cel mai bine clientului.

DTC oferă clienților acces exclusiv la metodologia Fujitsu Human Centric Experience Design (HXD) – iterația proprie a logicii Fujitsu care accelerează semnificativ procesele de proiectare. Metodologia HXD este axată pe proiectarea de soluții legate de tehnologiile care sprijină transformarea digitală a organizațiilor și oferă o valoare reală utilizatorului. Punerea clienților Fujitsu și a clienților lor finali în centrul fazei de idei și dezvolare, asigură că toți cei implicați în proces sunt co-designeri a conceptului general.

Pe măsură ce ritmul schimbărilor tehnologice continuă să prindă viteză, organizațiile din întreaga lume vor să profite din plin de tehnologia digitală. Cu toate acestea, multe companii se străduiesc să maximizeze cu adevărat potențialul acestora. Cercetările recente din partea companiei au arătat că, deși peste 90% din organizațiile au o strategie digitală clară, multe se au dificultăți în implementarea acesteia. Co-creația oferă o abordare mai socială, colaborativă, în care ideile inovatoare, modelele de afaceri, produsele și serviciile apar dintr-un ecosistem larg de parteneri.