Business — June 21, 2018 at 12:24 pm

Veeam crește și se apropie de o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari

by

Veeam® Software, liderul în gestionarea inteligentă a datelor pentru afacerile bazate pe hiper accesibilitate (Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™), marchează cel de-al 39-lea trimestru consecutiv de creștere, cu 21% mai mult decât anul trecut. Per total, performanța financiară pentru anul 2017 a fost remarcabilă, cu venituri de 827 milioane de dolari. Totodată, compania a semnat în 2017 mai multe contracte cu valoarea de 500.000 de dolari decât în ultimii șase ani la un loc. Această dezvoltare consistentă se datorează inovării continue. Compania atrage 133 de noi clienți de pe întreg mapamondul în fiecare zi și a înregistrat un Net promoter Score (NPS) (indice de satisfacție a clienților) de 73 – de 3,5 ori peste media industriei.

“Organizațiile de pe întreg globul se confruntă cu creșterea masivă a volumului de date (data sprawl), iar necesitatea de a asigura disponibilitatea datelor și a aplicațiilor într-un mediu complex multi-cloud este mai mare ca oricând”, a declarat Peter McKay, Co-CEO și președinte al Veeam. “Veeam are în continuare un ritm de creștere de două cifre, în timp ce competitorii săi înregistrează un declin. Suntem lideri în asigurarea disponibilității pentru orice fel de aplicație, orice fel de date și în cadrul oricărui sistem cloud, iar până la finalul anului 2018 vom atinge o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari.”

Clienți

Cu o bază de aproape 300.000 de clienți și 55.400 de distribuitori, Veeam va atinge o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari până la sfârșitul anului 2018.

Cel mai recent Net Promoter Score (NPS – indice de satisfacție a clienților) arată că Veeam este liderul indiscutabil al industriei în ceea ce privește satisfacția clienților, obținând un scor de 73. Acest lucru poziționează Veeam înaintea unora dintre cele mai mari și mai respectate companii din lume în ceea ce privește satisfacția clienților, de 3,5 ori peste media industriei. Este al cincilea an consecutiv în care performanța Veeam a crescut mai rapid decât cea a industriei.

Pentru a detalia clasamentul, clienții au oferit răspunsuri pe mai multe paliere. Peste 90% dintre cei chestionați au răspuns fie că sunt multumiți de Veeam ca furnizor de software, fie că ar recomanda soluții Veeam prietenilor și colegilor, sau și-ar reînnoi contractul, declarând că sunt complet satisfăcuți de caracteristicile și funcționalitatea oferită de produsele Veeam.

Aceste rezultate sunt de necontestat și, împreună cu NPS, reprezintă un răspuns foarte important din partea clienților din întreaga lume.

Inovație prin tehnologie

Pentru a gestiona complexitatea și volumul crescut al datelor firmelor de astăzi este necesară o nouă soluție, o tranziție de la gestionarea tradițională bazată pe politici de managementul datelor, la un sistem bazat mai mult pe comportamente (behavior-based). Astfel, datele se pot gestiona în mod autonom și pot furniza informații operaționale esentiale pentru afaceri, la viteze record. Împreună cu ecosistemul său de peste 55.000 de distribuitori, platforma Veeam Hyper-Availability este cea mai complexă soluție prin care clienții pot face trecerea către gestionarea inteligentă a datelor.

„Flota noastră de 49 de nave nu funcționează fără date, iar Veeam gestionează mai mult de 3 Petabytes de date care vor crește la aproape 6 Petabytes în următoarele 24 de luni”, spune Renata Kobylinski, Director de Servicii de Stocare și Inginerie al Royal Caribbean Cruises. „Am ales Veeam pentru scalabilitatea sa masivă, ușurința de utilizare și siguranța că datele și sistemele noastre vor fi întotdeauna hiper-disponibile. Veeam va crește cu noi și ne va permite să ne petrecem mai mult timp concentrându-ne pe întâmpinarea nevoilor clienților noștri și crearea unor experiențe memorabile pentru aceștia.”

În plus, Veeam DataLabs reprezintă o componentă centrală a platformei Veeam Hyper-Availability și permite dezvoltatorilor și echipelor de operațiuni să utilizeze un volum de date asemănător celui din mediul de producție, pentru a valida actualizări, vulnerabilități de securitate și conformitatea cu GDPR. Veeam DataLabs adoptă funcționalitatea Virtual Labs a Veeam – care permite producția unor instanțe de medii virtuale – și o extinde cu scenarii suplimentare, astfel aducând plus-valoare. Aceste medii virtuale izolate se folosesc de datele existente pentru a accelera inovarea și pentru a reduce riscurile. Veeam DataLabs transformă componentele principale de backup si replicare dintr-o poliță de asigurare într-un serviciu proactiv cu valoare adăugată pentru companie. Pentru a-și consolida poziția de piață, Veeam a achiziționat recent N2WS, un furnizor mondial de soluții native de backup în cloud pentru segmentul Enterprise și de recuperare de date în caz de dezastru pentru Amazon Web Services (AWS), într-o tranzacție de tip all-cash, în valoare de 42,5 milioane USD.

Premii pentru inovație

Pentru a susține companiile, partenerii și furnizorii de servicii să utilizeze mai bine și pe o scară mai largă componentele Veeam Software, compania a continuat să investească în capacitatea de extindere a unei platforme ideale de gestionare a datelor. În acest sens, prin premiile Veeam Innovation Awards compania recunoaște eforturile celor care dezvoltă soluții susținute de Veeam, pe care ulterior le extind cu alte componente de software și hardware.

Investiții în România

Andrei Romanescu, Director General al centrului Veeam din Bucuresti
Andrei Romanescu, Director General al centrului Veeam din Bucuresti

La nivel local, în România, Veeam a deschis un centru în București în 2015; echipa actuală numără peste 400 de angajați iar compania intenționează să se extindă până la 500 de persoane până la sfârșitul anului 2018. Biroul din București este cea mai mare locație Veeam din Europa. Echipa este activă în sectoare precum vânzări, marketing, finanțe și suport tehnic și vine în întâmpinarea cerințelor clienților și partenerilor Veeam din întreaga lume.

„Modelul nostru de afaceri se bazează pe investiții menite să asigure dezvoltarea angajaților. Creșterea noastră de la an la an este alimentată de pasiunea și implicarea colegilor noștri și ne ajută să oferim cea mai bună experiență din piață pentru clienți. Ultimul scor NPS este o mărturie a angajamentului față de clienții și angajații noștri”, a declarat Andrei Romanescu, Director General al centrului Veeam din București.

El a adăugat că „Veeam este o operațiune matură, în care colegii noștri își pot construi o carieră pe termen lung, permițând dezvoltarea în toate domeniile de expertiză ale companiei și utilizarea competențelor individuale la nivel local și global.”

Veeam rămâne un factor important pentru inovarea și investițiile în industria tehnologică din România. Piața din România este foarte importantă pentru Veeam acum, când afacerea este în plină dezvoltare. Serviciile și soluțiile livrate de centrul de la București sunt foarte apreciate de către clienții Veeam din întreaga lume și reprezintă un reper de profesionalism și dedicare.

Pentru mai multe informații, vizitați www.veeam.com.