Un proiector sau un monitor sunt astăzi elemente nelipsite din dotarea unei săli de conferințe, fie că vorbim de un spaţiu dedicat întâlnirilor sau unul special conceput pentru videoconferințe. Astfel de soluții, chiar dacă sunt moderne, nu ţin pasul cu interactivitatea din ce în ce mai populară a întâlnirilor, în special în mediul de afaceri, dată de modul de lucru ce utilizează capabilitățile Office365 și Windows Ink.
Din punctul de vedere al unei afaceri, este mai eficient să investești într-un dispozitiv cu ecran tactil în locul unui proiector sau monitor. Acestea din urma au doar funcții de afișare, în timp ce ecranul interactiv dotat cu capabilităţi tactile oferă opţiuni avansate, ce ajută la eficientizarea întâlnirilor, implicând în mod direct participanții. Trebuie menţionat aici că nu sunt necesare cursuri speciale pentru a le utiliza, cunoştinţele de bază ale suitelor Office software fiind suficiente. Flexibilitatea integrării cu infrastructura disponibilă va fi apreciată cu siguranță de managerii IT. Pe de altă parte, datorită funcţiilor avansate dar şi a simplității în utilizare (echipamentul este utilizat în mod activ) cei responsabili pentru bugetul companiei vor economisi bani, prin reducerea numărului de deplasări, delegaţii și costuri aferente acestora.
Ecranul tactil vs. proiector şi monitor de format mare
Prezentarea Power Point sau afișarea unui fișier Excel folosind un proiector sau un monitor sunt aplicaţii clasice pentru orice prezentare. Totuși, această tehnică de prezentare se limitează la comutarea între slide-uri și discuţii pe marginea acestora.
Utilizarea ecranelor cu suprafaţă tactilă oferă utilizatorilor un sistem de lucru nou, mai puternic și mai intuitiv. Prezentările pot fi efectuate fără a fi necesară prezenţa unui computer(deţin propriul sistem de operare), iar în conținutul și documentele afișate pot fi introduse în mod direct note și comentarii. Rezultatele pot fi transmise imediat, prin trimiterea de fișiere către participanții la întâlnire. Acest lucru elimină în mare măsură necesitatea de a face rezumate după întâlniri. Astfel, soluția Newline se potriveşte perfect în cadrul departamentelor de marketing sau contabilitate ale companiilor și corporațiilor.
“Schimbarea modului de lucru în sala de conferințe este unul dintre cele mai importante avantaje ale ecranelor touch deoarece permite pe deplin desfășurarea activității tuturor participanților la întâlniri. Aceasta constă în abilitatea de a recunoaște gesturi cum ar fi scrierea, ștergerea, modificări ale documentului și opţiuni de zoom. Aceste se face automat, fără a fi nevoie să selectați manual diverse tool-uri, ele fiind disponibile în Windows, în aplicațiile Office365 și Windows Ink”, a declarat Robert Pusz, Newline Interactive.
Beneficii pentru utilizatori
Utilizatorii vor beneficia de un unghi de vizualizare larg, de 178 de grade și o calitate excelentă a imaginii, mult mai bună decât la monitoarele tradiționalele cu ecran tactil. Sensibilitatea și precizia înaltă a scrisului sunt aspect foarte importante, de aceea ecranele soluţiilor Newline sunt construite să ofere o distanță de doar 2 mm, de la vârful stiloului la panoul LCD în sine (ascuns în spatele suprafetei de protectie), aspect ce îi diferenţiază clar de competiţei, unde această distanţă poate ajunge chiar şi la 8mm. Toate aceste caracteristici sunt avantaje ale tehnologiei Optical Bonding utilizată în ecranele Newline.
Beneficii pentru afaceri
Soluțiile Newline sunt ideale pentru utilizatorii și instituțiile unde, în fiecare zi, se lucrează în echipă sau cu clienți din afara biroului, un argument important în favoarea unei astfel de investiții fiind reducerea timpului şi a cheltuielilor de deplasare.
“Datorită compatibilității cu aplicațiile Microsoft, lucrul cu ecranele Newline este foarte similar cu cel de pe o foaie de hârtie. Utilizarea fișierelor Word, Excel, PowerPoint, OneNote și PDF sau chiar a paginilor web este una simplă şi eficientă, comutarea între funcționalitățile individuale se face automat, iar fișierele cu note pot fi trimise participanților în timpul întâlnirii, evitând rezumatele consumatoare de timp, care ar trebui făcute imediat după întâlnire. Intâlnirile, conferințele sau teleconferințele trec la un nivel nou, superior, fără a fi nevoie să instalați sau să învățați programe noi”, adaugă Robert Pusz.
Beneficii pentru şcoli
Ecranele inteligente nu sunt recomandate numai domeniului de afaceri, ci sunt și o propunere interesantă pentru școli. Elevii ce utilizează zilnic smartphone-uri și tablete au deja experienţa de a utiliza cu ușurință ecranele intuitive ce ajung în școlile lor.
De asemenea, cooperarea dintre Newline Interactive și Microsoft în domeniul dezvoltării funcționalității Windows Ink și Office365 nu este lipsită de importanță. Este de reținut faptul că Office365 este disponibil instituțiilor de învățământ la un preţ special, și poate fi achiziţionat împreună cu ecranele din seria Newline VN, ce sunt capabile să recunoscă automat gesturi în sistemul de operare Windows, poziţionând echipamentele în segmentul premium, dar la un preț accesibil.
Ecranele interactive Newline sunt disponibile în trei variante ale diagonalei ecranului, 65, 75 şi 86 inch (modelele VN65, VN75 şi VN86). Toate ecranele acestei serii oferă o imagine 4K(3840×2160 pixeli) și o gamă largă de conectori intrare/ieșire, inclusiv HDMI 4k / 60Hz. În funcție de necesități, monitoarele Newline Interactive pot fi montate pe perete sau pe suport mobil dedicat.
Portfoliul Newline
Produsele Newline sunt instrumente utilizate pentru comunicare și cooperare – oferta include în primul rând monitoare touch, dar și software, sisteme de prezentare wireless și table interactive, precum și camere.
Newline are cea mai largă gamă de monitoare touch pe piață, de la 55 până la 86 de inch, Full HD și 4K, în care gasi atat produse premium cat și “entry level”. Oferta este adaptată pieței educaționale, administrației publice și companiilor.
Toate soluțiile Newline sunt concepute pentru a răspunde nevoilor de comunicare on-site, în sali de conferințe și la distanță, folosind videoconferința.