Fujitsu a implementat o soluție de administrare IT Service Enterprise pentru Dubai Silicon Oasis Authority (DSOA), utilizând expertiza sa în furnizarea de soluții end-to-end pentru clienții întreprinderilor majore. Noua soluție va permite DSOA să atingă niveluri mai ridicate de eficiență operațională și productivitate prin politici și procese automatizate. Noul sistem are ca scop îmbunătățirea gestionării incidentelor, gestionarea schimbărilor, gestionarea problemelor, achiziționarea, gestionarea contractelor și urmărirea și gestionarea activelor, pe lângă asigurarea asistenței la distanță.
Sistemul a fost pus în aplicare pentru a reduce complexitatea auditurilor prin stabilirea controalelor automate de valabilitate și a trasabilității înregistrărilor, precum și prin îmbunătățirea vitezei cererilor de servicii. Ca zonă liberă de înaltă tehnologie deținută de guvern, DSOA se străduiește să continue operațiunile de dezvoltare ICT pentru a oferi servicii în orice moment.
Proiectul sprijină eforturile continue ale DSOA de a fi o infrastructură bazată pe ITIL / ISO, cu un sistem puternic în domeniile stabilității, bazei de cunoștințe, gestionării incidentelor și problemelor, automatizării fluxurilor de lucru, rapoartelor și abilității de captare a răspunsurilor pentru acorduri la nivel operațional.