Retail / Horeca — September 17, 2018 at 5:47 am

Adobe se orientează către AI pentru a crește eficiența cu experiența clienților

by

Smartphone

De ani de zile, comercianții au încercat să optimizeze experiența de cumpărături online pentru a înțelege mai bine clienții lor și pentru a oferi mai multe interacțiuni personalizate, care conduc în cele din urmă la mai multe vânzări. Inteligența artificială trebuia să accelereze acest lucru, iar acum Adobe a anunțat îmbunătățiri pentru Adobe Target și Adobe Experience Manager, care încearcă să realizeze cel puțin parțial această promisiune.

Adobe a încercat să crească o parte din zona sa enterprise de ceva timp și, chiar dacă se află pe cale să devină o companie de 10 miliarde de dolari, potențialul de a obține și mai multe venituri din partea de enterprise  rămân tentante, iar compania se bazează pe AI pentru a realiza acest lucru. O parte din acest lucru presupune utilizarea stratului de inteligență al Adobe, pe care îl numesc Sensei, pentru a ajuta marketing-ul în a conduce experiențe mai bune.

Pentru început, compania dorește să ajute utilizatorii să aleagă cei mai buni algoritmi pentru orice set de sarcini. Adobe aduce AI pentru a asista un instrument lansat anul trecut, numit Auto-Target.

Adobe aduce, de asemenea, unele idei în designul de layout cu un nou instrument numit Smart Layouts, primul introdus în martie la Adobe Summit. Ideea de aici este de a oferi aspectul potrivit în orice moment, pentru a permite echipelor de marketing să crească personalizarea și să sporească probabilitatea de acțiune, care în marketing înseamnă a cumpăra ceva.

Încă o dată, compania permite AI să ghideze procesul de generare automată a diferitelor aspecte pentru segmente diferite, în funcție de comportamentul vizitatorilor la un moment definit. Acest lucru înseamnă că un comerciant cu amănuntul ar trebui să poată furniza pagini tot mai personalizate pe baza a ceea ce știe despre vizitatori, pe măsură ce aceștia trec prin procesul de cumpărături. Cu cât experiența este mai personalizată, cu atât mai mult crește probabilitatea ca vizitatorul să devină cumpărător.

Adobe se uită de asemenea la noi canale de difuzare, în special voce, deoarece dispozitive precum Amazon Alexa devin din ce în ce mai populare. Ca și în cazul abordărilor web, mobile, tipărite și a altor modalități de livrare, agenții de marketing trebuie să poată aplica sarcini de bază precum testarea A/B pe diferite voci sau fluxuri de lucru, iar compania le construiește în instrumentele sale.

Toate aceste noi caracteristici fac parte din încercarea continuă a Adobe de a raționaliza instrumentele de marketing pentru a ușura viața clienților săi. Folosind AI pentru a ghida fluxul de lucru, ei spera sa aduca mai multe venituri din partea de experienta digitala. În timp ce aceste instrumente ar trebui să ajute, Adobe încă își face marea majoritate a veniturilor din Creative Cloud. Segmentul Digital încă înregistrează 586 milioane dolari, în creștere cu 18% față de 2017, din totalul veniturilor trimestriale de 2,20 miliarde în cel mai recent raport din iunie.

Compania a cheltuit o sumă de 1,68 miliarde de dolari în luna mai pentru a achiziționa concurentul Magento. Ei urmează să lanseze următorul raport trimestrial pe 18 septembrie și va fi interesant să vedem dacă achiziționarea Magento și creșterea utilizării AI pot contribui la creșterea acestei părți a afacerii Adobe.

Tags