COMUNICATE — October 26, 2018 at 2:26 pm

Xerox este lider în raportul Quocirca privind MPS

by

Xerox_registered markXerox isi mentine pozitia de lider global pentru serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS), conform celui mai recent  raport al firmei de cercetare si analiza Quocirca. Clasamentul din 2018 marcheaza cel de-al noualea an consecutiv in care Xerox este lider pe acest segment.

„Consecvența cu care Xerox livrează aceste servicii a propulsat compania, din nou, in fruntea acestui clasament,” afirma Louella Fernandes, associate director, Quocirca. „Rezultatele obtinute de Xerox privind suportul pentru mai multi furnizori, livrarile globale, serviciile comprehensive de analytics si raportare, alaturi de beneficiile dovedite ale tehnologiei ConnectKey, au consolidat pozitia de leadership a companiei pe piata de MPS.”

Tehnologia Xerox ConnectKey® conecteaza lumea fizica cu lumea digitala si transforma echipamentele traditionale de imprimare in asistenti pentru birou conectati si inteligenti, care se adreseaza nevoilor in schimbare ale locurilor de munca moderne. Portofoliul personalizat de fluxuri de lucru automatizate, functiile rapide de acces la cloud, tehnologiile pentru mobilitate, aplicatiile personalizate si functiile de securitate pe mai multe niveluri sprijina optimizarea productivitatii, eficientei si securitatii datelor utilizatorilor.

Ii ajutam pe clienti sa isi atinga obiectivele strategice

Clientii Xerox MPS descopera in fiecare zi modurile concrete prin care managementul documentelor ii sprijina in atingerea obiectivelor strategice. In cazul companiei Goldcar, liderul pietei de inchirieri auto din Spania si Portugalia,  serviciile MPS i-au ajutat sa isi creasca nivelul flexibilitatii si sa scada costurile pentru a-si putea indeplini obiectivele de extindere si crestere organica.

„Serviciile Xerox MPS ne-au oferit viteza si flexibilitatea de care aveam nevoie pentru a ne putea extinde operatiunile, precum si controlul si optimizarea costurilor care sa ne ajute in activitatile zilnice,” declara César López, Director Tehnologie, Goldcar. „De asemenea, MPS ne permite sa ne consolidam angajamentul pentru sustenabilitate si responsabilitate sociala corporativa, ajutandu-ne sa descoperim operatiunile de imprimare inutile si sa reducem volumul total de hartie utilizat.”

Ofertele Xerox de MPS se adreseaza nevoilor complexe ale companiilor de toate dimensiunile, de la corporatii la IMM-uri, care fac tranzitia de la hartie la digital. Tehnologii precum platforma Xerox DocuShare® indeplinesc nevoi esentiale ale biroului modern: munca din afara biroului, colaborarea, managementul intuitiv al datelor si automatizarea proceselor care consuma mult timp. Instrumente precum serviciul Xerox de User Analytics ofera informatii valoroase privind utilizarea echipamentelor de imprimare pentru a identifica oportunitatile de transformare digitala a automatizarii.

Securitatea datelor si documentelor este un element esential al ofertei Xerox de MPS, dupa cum arata si raportul Quocirca, “Xerox dispune de un set robust de servicii si instrumente de securitate, care sunt vitale pentru contractele de MPS. Abordarea pe mai multe niveluri a securitatii include servicii de evaluare, dezvoltarea politicii de securitate, remedierea problemelor, respectarea politicilor de securitate si procese de audit si monitorizare.”

„La Xerox, ne-am luat angajamentul de a le oferi clientilor instrumentele si suportul de care au nevoie pentru a incepe sau pentru a-si continua tranzitia catre fluxurile de lucru digitale,” explica Tracey Koziol, vice-presedinte senior, Global Offerings, Xerox. „Suntem extrem de mandri sa fim, din nou, recunoscuti drept lider global pe segmentul MPS si vom continua sa ne ajutam clientii sa isi creasca nivelul de eficienta si productivitate si sa isi micsoreze costurile.”

 

Raportul Quocirca ofera, de asemenea, o evaluare independenta a unui numar de furnizori de servicii MPS si evidentiaza principalele tendinte ale industriei in baza unei cercetari de piata. Iata cateva dintre observatiile incluse in raport:

 

  • Extinderea contractelor de MPS pentru a include servicii pentru fluxurile de lucru digitale poate ajuta business-urile sa isi creasca nivelul de eficienta si productivitate. In total, 84% dintre organizatii au implementat procese digitale care nu folosesc hartie.
  • MPS este un element cheie pentru accelerarea transformarii digitale, prin implementarea digitalizarii si automatizarii fluxurilor de lucru.
  • Calitatea si securitatea serviciilor sunt principalele motive pentru adoptarea MPS.
  • Aproape jumatate (49%) dintre organizatii confirma ca securitatea imprimarii este importanta pentru strategia globala de securitate a informatiilor.