Distribuitorul de băuturi și produse alimentare din Transilvania, Farel Impex, a implementat sistemul informatic integrat dezvoltat de Transart pentru managementul afacerilor de distribuție.
Acoperind peste 6000 de puncte de vânzare din 4 județe cu 8 depozite și peste 50 agenți Pre-Sales, Farel Impex a implementat sistemul B-ORG ERP pentru toate operațiunile de la sediul central, respectiv din depozite și HERMES for Android (Pre-Sales, Targete) pentru agenții de vânzări din teren, echipați cu tablete Samsung și imprimante mobile Datecs DPP 250.
“Cel mai mult a beneficiat echipa de vânzări. Am automatizat foarte mult activitatea agenților, inclusiv aplicarea discounturilor și facturarea. În plus, acum agenții își văd permanent în HERMES, atât targetele individuale de vânzări cât și cum evoluează vânzările proprii (% vs Target), după fiecare vizită. Impactul este că își dimensionează mult mai bine comenzile, iar dacă ceva nu a mers bine pe durata vizitei la un client, își adaptează discursul încă de la următoarea vizită”, a declarat Marius ȘĂULEAN, Director Vânzări al Farel Impex.
Beneficii obținute:
- Forța de vânzări din teren este acum mai bine echipată, atât cu informații complete de referitoare la istoricul relației cu clientul, la promoțiile și discounturile care se pot aplica pentru fiecare client în parte, sau cu nivelul la care a ajuns agentul în atingerea obiectivului de vânzări (target) individual;
- S-a automatizat complet procesul de vânzare la client și s-a scurtat semnificativ timpul alocat încasării banilor în timpul vizitei efectuate la client, prin generarea automată a chitanței în HERMES și listarea ei pe imprimanta mobilă din dotare;
- A crescut eficacitatea personalului Farel Impex prin ușurarea muncii pentru: operatori facturare, agenți de vânzări, gestionari și soferi;
- Se lucrează mai tehnologizat, cu multe operații automatizate pe partea de vânzări, preluare comenzi (Pre-Sales) și facturare;
- Aprovizionarea se face mai corect, iar întocmirea comenzii de aprovizionare mult mai rapid;
- Oameni cheie din companie care făceau multă muncă de operare au fost degrevați de volume mari de muncă manuală (întocmiri de rapoarte Excel) și acum se pot concentra în timpul economisit pe aspecte ce țin de dezvoltarea business-ului, pe îmbunătățirea relației cu clienții și furnizorii, pe aspecte ce țin de exploatarea la maxim a potențialului de vânzări a fiecărui magazin în parte.
- Îmbunătățirea relației cu principalii furnizori – automatizare raportări, control ambalaje returnabile, recepții marfă, comenzi de aprovizionare în baza stocului optim;
- Fluidizarea livrării mărfii din depozite: scurtarea timpului de pregătire și încărcare a mărfii în camion cu peste 40%