Energie&Utilitati — November 22, 2018 at 10:48 am

Noua versiune Bento Field Service

by

BentoFieldServiceManagement-BINoua versiune Bento Field Service permite administratorilor aplicației să realizeze rapid modificări ale configurărilor acesteia, fără a fi necesară intervenția dezvoltatorilor. Astfel, administratorii sistemului pot crea noi tipuri de comenzi de lucru și scenarii de execuție pentru comenzi.

Utilizatorii din birou (dispecerii) pot vizualiza pe hartă, în timp real, poziționarea echipelor de tehnicieni în teren alături de starea în care se află aceste echipe (disponibil, în deplasare, în execuție, în pauză etc.).

La rândul lor, tehnicienii lucrează mult mai intuitiv pe baza unor scenarii de execuție si a unor pași de execuție, definiți în back office și afișați pe dispozitivele mobile, pentru a se avea certitudinea că procentul de soluționare al comenzilor încă de la prima intervenție este cât mai mare și că informațiile colectate din teren sunt înregistrate în sistem în mod corect și complet, pentru a putea fi utilizate ca referință în cadrul intervențiilor viitoare.

Aplicatia mobilă utilizată de tehnicieni este configurată să poată emite sau să tipărească anumite documente (contracte, facturi, fișe de intervenții, devize, garanții), să culeagă automat informații specifice tipului lucrărilor efectuate, să realizeze și să stocheze fotografii de la locația intervențiilor direct cu dispozitivul mobil, facilitând și eficientizând astfel activitatea generală a tehnicienilor.

De asemenea, noua versiune de aplicație mobilă folosită de tehnicieni în teren permite optimizarea rutelor în funcție de comenzile programate și de coordonatele GPS sau adresă.

Interfatarea aplicației Bento Field Service Management cu SAP sau cu orice alt sistem de tip ERP permite preluarea automată a comenzilor primite din partea clienților sau a celor generate manual și afișarea acestora în timp real, în ecranul dedicat dispecerilor astfel încât să poata fi vizualizate și alocate facil către echipele competente. De asemenea, rezultatul lucrărilor realizate în teren va fi transferat înapoi în ERP, eliminând necesitatea operării manuale a acestora.

Bento Field Service Management a fost implementat de o serie de companii medii și mari, printre care: Apa Nova București, SEA Complet (Servicii eOn pentru Acasa), Adrem Invest și Distributie Oltenia.

Pentru mai multe informatii despre beneficiile si functionalitatile aplicatiei Bento Field Service va invitam sa accesati https://www.bento.ro/bento-field-service-management/.