Expert IT — February 13, 2016 at 12:24 pm

5 pasi pentru un acces mai bun la informatii

by

istock_000000310693mediumPrin folosirea unei solutii informatizate de gestionare a documentelor, gradul de imbunatatire a activitatii creste cu cel putin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la saptamani la ore.

Sistemul de gestiune a documentelor si a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania ofera o platforma comuna care unifica procesele si informatia, in scopul fluidizarii circuitului documentelor, facilitarii accesului la informatii, dar, totodata, si al protejarii impotriva accesului neautorizat.

Beneficiarii directi ai avantajelor oferite de solutie sunt in egala masura organizatia in sine, prin cresterea eficientei operationale si scaderea costurilor de procesare a documentelor, dar si clientii acesteia, care beneficiaza de servicii eficiente si o comunicare mai buna. Iata cum: sistemul poate fi accesat de oriunde, oricand si de pe orice dispozitiv, fluxurile de lucru sunt clare, rapide si usor de folosit, bazate pe formulare, accesul este securizat, disponibil doar celor autorizati sincronizarea cu spatiul de lucru este asigurata, fie ca utilizatorul se afla la birou, in sedinta sau delegatie, documentele sunt transportate intre sucursale electronic, fara alte costuri operationale. 5 pasi care vor elimina problemele cauzate de gestionarea documentelor ”in mod traditional”.

SIVADOC 4 se poate integra cu alte aplicatii prin Servicii Web (REST, SOAP), utilizeaza un motor de executie procese conform standardelor internationale de Business Process Management, un motor de executie reguli (Business Rules Management) si ofera interoperabilitatea cu alte sisteme informatice conform standardelor internationale de management al continutului si de interoperabilitate.

Securitatea documentelor este garantata prin utilizarea semnaturii electronice, integrarea cu Active Directory si autentificarea directa cu utilizatorul Windows, Single-Sign-On.

De asemenea, aplicatia face posibila partajarea documentelor catre alti utilizatori, vizualizarea si adaugarea de comentarii pe flux si aprobarea acestora, previzualizarea si adnotarea online a documentelor tip Office/Text/Pdf si stocarea distribuita a documentelor pe servere diferite.

”Pentru cei care folosesc varianta lansata inainte de SIVADOC 4 asiguram suportul tehnic pana la data de 31 Decembrie 2015”
, declara Marius Anghel, manager de produs in cadrul SIVECO Romania.

Lansat in urma cu 14 ani, sistemul SIVADOC gestioneaza cu succes milioane de documente si sarcini de lucru pe fluxuri si rapoarte de cautare cu afisare imediata.