Reclamele devin acum mai relevante pentru cei care vor să achiziţioneze o maşină. Potrivit unui studiu recent realizat de Facebook − https://www.facebook.com/business/news/insights/understanding-the-auto-buying-journey-of-the-connected-consumer − 63% din cumpărătorii auto descoperă online noi modele de maşini.[Rezultatele la nivelul Statelor Unite au fost extrase din “Global Auto Consumer Journey Study”, realizat de Accenture (studiu realizat la solicitarea Facebook, derulat online, pe un eşantion de 8.984 de persoane cu vârsta de peste 18 ani, din US, CA, UK, FR, DE, BR, IN, ID, AU), în perioada iunie – iulie 2018.].
Cu ajutorul Automotive Inventory Ads, dealerii auto pot transmite mesaje promoţionale către un număr mai mare de potenţiali cumpărători, pornind de la vizita acestora pe pagini, website-uri sau aplicaţii care au legătură cu autovehiculele sau cu dealerii auto. [Notă: Automotive Inventory Ads s-a numit anterior Dynamic Ads for Automotive]
Până acum, dealerii puteau folosi Automotive Inventory Ads pentru a intra din nou în atenţia utilizatorilor care vizitaseră website-ul lor sau o aplicaţie a acestora. Cu ajutorul noii variante, comercianţii auto pot ajunge acum la mai mulţi consumatori potenţiali care şi-au exprimat online interesul de a achiziţiona o maşină.
Cum funcţionează aceste reclame: de exemplu, în situaţia în care cineva se documentează şi compară diverse modele auto pe mai multe site-uri de profil, Automotive Inventory Ads le permit dealerilor să îşi încarce portofoliul de automobile, cu detalii precum producător, model, an şi locaţie. Apoi Facebook generează automat reclame personalizate, care afişează cele mai relevante vehicule pentru diversele segmente de audienţă, precum utilizatorii care au vizitat o pagină de Facebook ce are legătură cu industria auto, însă nu au accesat încă site-ul unui dealer. [spot video Lexus https://www.dropbox.com/s/v9m80ns7tb5n9b0/Lexus_Carousel_6_seconds.mov?dl=0]
Brandurile care au testat Automotive Inventory Ads văd deja rezultate importante. Lexus Santa Monica a folosit acest instrument pentru a ajunge la cumpărători auto locali, obţinând de 3,2 ori mai multe afişări ale paginii cu detalii privind modele promovate (VDP), la un cost de 3 ori mai mic per VDP comparativ cu alte campanii de atragere de noi cumpărători, cărora le-a fost alocat acelaşi buget. Un alt distribuitor, Castle Chevrolet, a înregistrat o creştere cu 27% a reach-ului prin utilizarea acestei noi soluţii, comparativ cu o campanie de conversie a potenţialilor cumpărători care s-a adresat unor audienţe similare.
Folosirea Facebook Automotive Inventory Ads pentru a ajunge la potenţialii clienţi reprezintă un mod eficient, avantajos din punct de vedere al costurilor, ca o campanie să ajungă la cumpărători mai activi, direct interesaţi de piaţa auto, a declarat Brad Burlingham, Vice President of Marketing, LAcarGUY and Lexus Santa Monica.
Utilizatorii pot închide orice reclamă generată de Automotive Inventory Ad pe care o văd, apăsând pe colţul din dreapta – sus al reclamei. Ca în cazul tuturor reclamelor de pe Facebook, advertiserii auto pot ajunge la consumatori fără a afla informaţii personale despre aceştia.
Serviciul Automotive Inventory Ads este acum disponibil la nivel global, pentru toţi advertiserii, pe Facebook, Instagram şi Audience Network.
Pentru a afla mai multe despre modul în care brandurile pot ajunge la utilizatorii interesaţi de achiziţia unei maşini prin Automotive Inventory Ads, accesaţi https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-dynamic-ads-for-auto.