Partenerul principal al Relevance Management, Qlik, a fost numit Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Analytics and Business Intelligence Platforms pentru 2018.
Cu aproape 600 de evaluări venite de la utilizatori din peste 13 industrii de top precum financiar, producție, sănătate, retail, servicii etc., Qlik este considerată o soluție de inovație în management de date, analytics și business inteligence prin varietatea și flexibilitatea oferite atât prin Qlik Sense, cât și prin Qlik View și Qlik Analytics Platform.
Cu peste 48.000 de clienți la nivel global, compania de origine suedeză mizează pe puterea datelor de a transforma afacerile și modul în care ne raportăm la serviciile și produsele pe care le folosim, inovând constant pentru ca soluțiile Qlik să țină pasul cu noile realități tehnologice.
De la suportul rapid și agilitatea organizației, la experiența utilizatorilor în platformă, gestiunea volumelor de date și soluțiile de descoperire de date noi sau viziunea pe termen lung față de produs și nevoile clienților adaptate pe industrii – toate aceste puncte au fost subliniate de reprezentanții companiilor care folosesc cu succes Qlik, integrând viziunea propusă de companie.
”Suntem încântați să vedem cum partenerul nostru în soluții de business intelligence, Qlik, câștigă premiu după premiu și se menține în topurile utilizatorilor din piață. Este un parteneriat care anul acesta împlinește 15 ani și suntem mereu nerăbdători să folosim soluțiile Qlik pentru a răspunde nevoilor complexe ale clienților noștri, atunci când este vorba de eficiența utilizării datelor pentru deciziile de business”, a declarat Ionuț Toader, CEO& founder Relevance Management.
În plus, echipa Qlik își propune să continue să livreze caracteristici inovatoare în business intelligence și pentru 2019, pentru a păstra și chiar crește standardele din domeniu, iar Relevance Management este gata să le implementeze pentru a sprijini companiile în fluxul decizional, indiferent de complexitatea activității.
”Acuratețea și rapiditatea în procesarea datelor fac tot mai mult diferența între companii la nivel competitiv, iar prin soluțiile Qlik îi ajutăm pe clienți să își atingă obiectivele de vânzări, de scădere a costurilor sau de optimizare a proceselor de business, într-un timp mai scurt”, a adăugat Ionuț Toader.
Despre Peer Insights & Gartner
Peer Insights este o platformă online de rating și analize pentru software și servicii IT, scrise și citite de profesioniști și top management din aceste industrii. Scopul platformei este acela de a ajuta liderii din piața IT să ia decizii informate, în timp ce ajută furnizorii acestor produse și servicii să își îmbunătățească oferta, primind feedback obiectiv de la clienți. Gartner Peer Insights include peste 70.000 de analize verificate, din peste 200 de piețe. Pentru mai multe informații, puteți accesa http://www.gartner.com/reviews/home
N.B.
Gartner nu recomandă oficial nici un furnizor, produs sau serviciu în publicațiile sale de cercetare și nu sfătuiește utilizatorii de tehnologie să selecteze doar acei furnizori cu cele mai mari scoruri / ratings. Publicațiile de cercetare conțin opiniile organizației de cercetare deținute de Gartner și nu trebuie considerate poziții de facto. Gartner nu recunoaște garanțiile exprimate sau implicite privind această cercetare, incluzând garanțiile mercantile sau potrivite pentru un scop anume.
Gartner Peer Insights Customers’ Choice reprezintă opiniile subiective ale utilizatorilor (analize, ratings, date) suprapuse unei metodologii documentate; nu reprezintă nici poziția oficială, nici recomandarea oficială oferită de Gartner sau afiliații săi.
Despre Qlik
Viziunea Qlik este aceea a unei lumi educate în înțelegerea datelor, o lume în care oricine poate folosi datele pentru a-și rezolva cele mai presante probleme. Doar platforma de gestiunea datelor și analiză end-to-end, dezvoltată de Qlik, aduce împreună toate datele unei companii, indiferent de sursă, ajutându-i pe utilizatorii de la orice nivel organizațional să își folosească productiv curiozitatea și să obțină informații noi și relevante. Companiile folosesc Qlik pentru a înțelege în profunzime comportamentul consumatorilor, reinventa procese de business, descoperi noi linii de profit și echilibra riscurile și beneficiile de business. Qlik operează în peste 100 de țări și este la dispoziția a peste 48.000 de clienți din întreaga lume.