Experiența și dedicarea echipei de la Crunch Data în inteligența artificială va ajuta utilizatorii să interacționeze și să înțeleagă datele utilizând limbajul natural prin Qlik Sense și în cadrul altor aplicații, cum ar fi Slack, Skype, Salesforce Chat și Microsoft Teams. Acest lucru extinde inteligența augmentată și capacitățile cognitive existente ale Qlik prin furnizarea unor analize conversaționale suplimentare, construite prin utilizarea platformei Qlik și a API-urilor deschise.
“Aducerea CrunchBot și Crunch Data alături de Qlik va ajuta utilizatorii să introducă cu regularitate datele în fluxurile de lucru, făcând analizele un element esențial în colaborarea zilnică și în luarea deciziilor”, a declarat Mike Capone, CEO Qlik. “Qlik continuă să caute noi modalități de a furniza utilizatorilor inteligență augmentată și de a îmbunătăți abilitățile de citire a datelor. Aceste achiziții ajută la extinderea capacității clienților și partenerilor noștri de a mobiliza date și informații despre activitățile întreprinse, sporind valoarea datelor, cât și a organizației.”
Potrivit unui studiu Gartner, “Până în 2020, 50% din interogările analitice vor fi generate prin căutare, NLP sau voce, sau vor fi generate automat”.
Clienții Qlik beneficiază deja de inteligență augmentată și de căutare a limbajului natural în cadrul Qlik, iar CrunchBot extinde aceste capabilități printr-o interfață de conversație naturală.