Timp de peste două decenii, Kaspersky Lab a pus la dispoziția clienților cele mai bune soluții de securitate, urmându-și misiunea de a salva lumea. Pe măsură ce aceasta a devenit tot mai digitalizată și globalizată, am ieșit din laboratorul antivirus pentru a deveni un lider în tehnologie, cu un portofoliul complex și cuprinzător de soluții de securitate și servicii, care includ produse și tehnologii inovatoare, servicii cloud și informații despre amenințările cibernetice.
Rebranding-ul de astăzi reflectă această transformare. Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune – „construim o lume mai sigură” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru că noi îl protejăm.
Noul branding reflectă evoluția afacerii noastre de la „securitate cibernetică”, înspre conceptul mai larg de „imunitate cibernetică”. Ne aflăm într-un punct în care oamenii și tehnologia lucrează împreună pentru a ne îmbunătăți viața. Securitatea cibernetică din prezent înseamnă mai mult decât protejarea unor dispozitive: dezvoltarea unui ecosistem în care orice obiect conectat este și protejat. Rebranding-ul Kaspersky marchează această evoluție și angajamentul de a conduce procesul de dezvoltare a unor standarde mai înalte ale industriei, pentru viitor. Marchează, de asemenea, susținerea de către companie a creării unor sisteme conectate care sunt sigure din momentul proiectării, spre deosebire de situația în care securitatea este ceva opțional, adăugat la sfârșit.
Comentând subiectul rebranding-ului, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a spus: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cât și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflectă viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imună la amenințări cibernetice. O lume în care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Cu noua misiune „Construim o lume mai sigură”, compania Kaspersky va permite tuturor să adopte, să aibă încredere și să folosească inovațiile care sunt protejate de tehnologiile sale.
O nouă identitate vizuală
În procesul de rebranding, ne-am înnoit și identitatea vizuală, pentru a reflecta valorile centrale și esența a ceea ce reprezintă Kaspersky ca organizație. Noul logo este creat din litere în forme geometrice precise, ilustrând experiența de primă clasă în inginerie software a companiei, căreia îi rămânem fideli. De asemenea, am renunțat la cuvântul „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creată în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie să ne uităm către viitor și să îmbrățișăm lumea digitală”, spune Andrew Winton, Vice President, Marketing la Kaspersky. „Când dezvoltam noua identitate vizuală, am eliminat Lab din nume pentru că am dorit să simplificăm brand-ul astfel încât să reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama largă de tehnologii a companiei”.