Odată cu lansarea sa în București, aplicația digitală de e-hailing Yango introduce o serie de funcționalități noi, unice pe piața de profil din România.
Potrivit reprezentanților companiei, principalul avantaj competitiv al Yango este expertiza tehnologică. Pe lângă opțiunile uzuale ale serviciilor de e-hailing precum comanda unei călătorii cu mai multe destinații, afișarea prețului exact al cursei în momentul în care utilizatorul introduce punctul de destinație sau partajarea traseului cu prietenii astfel încât aceștia să poată urmări în timp real parcursul călătoriei, aplicația Yango dispune de o serie de funcționalități noi, în premieră pentru un serviciu de acest tip în România:
• Comanda mai multor călătorii simultan, de pe același telefon
• Rezervarea unei călătorii pentru o altă persoană
• Traducerea automată a conversației cu șoferul în chat
• Partajarea locației în timp real cu șoferul.
Potrivit companiei, una dintre funcționalitățile care vor fi disponibile în curând pentru utilizatorii din București este cea a punctelor alternative de îmbarcare, o opțiune care ajută la reducerea costului cursei. Acestea pot apărea pe hartă în vecinătatea locației utilizatorului și reprezintă puncte în care șoferul poate ajunge mai repede. De exemplu, șoferul nu va mai fi nevoit să vireze pe o stradă aglomerată, unde există riscul de blocaj în trafic, în timp ce în multe dintre cazuri este suficient ca utilizatorul doar să traverseze o stradă sau să parcurgă o distanță foarte scurtă, pe baza sugestiilor aplicației.