90% din companiile Fortune 1000 utilizează Dell Software
Dell gestionează peste 10.000 de clienţi SaaS
Dell permite zilnic unui număr de peste 1 miliard de oameni să se joace, să muncească şi să comunice prin intermediul cloud-ului
Dell și-a prezentat cele mai noi produse şi soluţii în cadrul evenimentului anual Dell Solutions Tour 2015. Evenimentul a reunit profesionişti din IT în scopul de a-i ajuta să abordeze aspecte extrem de importante din cadrul industriei de profil şi să gestioneze eficient peisajul IT în continuă schimbare şi transformare.
Dell Solutions Tour 2015 se axează pe tema intitulată “Schimbaţi idei, discutaţi tendinţe şi descoperiţi soluţiile IT de mâine”, modelată în jurul celor patru piloni centrali, numiţi transformare (Transform), conectare (Connect), informare (Inform) şi protecție (Protect).
“Strategia Dell este axată pe ideea de companie cu gamă completă de produse și servicii. Pe lângă concentrarea asupra nevoilor clienţilor şi consumatorilor – aspect reprezentativ pentru unul din capetele gamei, Dell va continua să dezvolte şi celălalt segment. Astfel, se vizează atât furnizarea de soluţii pentru mobilitate, transformare, cloud, big data și securitate cât şi obţinerea de beneficii din acest concept”, a declarat Anja Monrad – Executive Director & General Manager, CEE, Dell, EMEA Emerging Markets.
În interiorul celor patru zone de expoziţie – Mobilitate, Securitate, Big Data şi Cloud – din cadrul evenimentului Dell Solutions Tour, vizitatorii au putut vedea şi testa noi modele de laptop-uri, desktop-uri şi monitoare Dell. În acelaşi timp, au aflat mai multe lucruri despre noile servere, staţii de lucru şi sisteme de stocare date. Dell XPS 13 – cel mai mic ultrabook de 13 inci din lume, monitorul Dell UltraSharp 34 U3415W curve, Latitude Rugged 12 şi 14 Extreme – proiectate din start cu materiale de mare performanţă pentru durabilitate maximă şi protecţie date în orice mediu, staţia de lucru mobilă Dell Precision M3800, desktop-ul Dell OptiPlex 9020, Dell Storage Arrays, PowerEdge VRTX, SonicWall – soluţii de securitate şi Virtual Storage Rack sunt doar câteva din produsele şi soluţiile prezentate în zona de expoziţie.
Dell Solutions Tour 2015 include o serie de evenimente de o zi și acoperă 17 țări din regiunea EMEA, incluzând sesiuni de informări, precum şi o expoziţie în cadrul căreia compania Dell este prezentă alături de partenerii săi.
Dell pe scurt în 2015:
Strategia Dell a fost puternic impulsionată de câteva achiziţii importante: au fost investiți 18 miliarde USD în achiziţionarea unui număr de 20 de companii.
Încă de la începuturile sale, Dell a jucat un rol critic în transformarea industriei de tehnologie, reuşind să facă tehnologia avansată accesibilă mai multor oameni.
Dell deserveşte:
– 95% din companiile Fortune 500
– 10 milioane de afaceri mici
– 400.000 săli de clasă
– Toate guvernele din cadrul G20
– 200.000 de medici
– 140.000 de parteneri din zona de distribuţie
– 60.000 de locaţii de comerţ cu amănuntul
Acoperirea Dell înseamnă:
– Peste 100.000 de membri ai echipei
– 22 centre de soluţii în 2012
– Centre de cercetare-dezvoltare în Israel, Silicon Valley şi Austin
– Peste 120.000 de sisteme Dell livrate zilnic; mai mult de un sistem pe secundă.
Dell – leadership recunoscut în segmentul comercial:
– Servere – furnizorul de servere numărul unu în America de Nord, America Latină, China
– Stocare date – furnizorul numărul unu de soluţii de stocare date iSCSI
– Centre de date – furnizorul numărul unu de infrastructură virtualizată de centre de date
– Motoare de căutare – patru din cele cinci motoare de căutare de top din lume se bazează pe echipamente şi soluţii Dell
– Suport – numărul unu în servicii de suport pentru sectorul comercial
– Cloud – furnizorul numărul unu de infrastructură cloud – peste 1 milion de servere livrate
– Software – 90% din companiile Fortune 1000 folosesc software Dell
– Social – 3 din primele 4 site-uri de social media sunt echipate de Dell