În ciuda concurentei sufocante a participanților de top din aceasta piata, Rohde & Schwarz si-a utilizat expertiza in cercetare și dezvoltare pentru a pătrunde cu succes pe piața osciloscoapelor
Pe baza analizei recente a pieței osciloscoapelor, Frost & Sullivan acorda Rohde & Schwarz Premiul Global Frost & Sullivan 2015 pentru inovare strategica competitiva și leadership. În doar cinci ani de la intrarea pe piața osciloscoapelor, Rohde & Schwarz a dezvoltat un portofoliu impresionant de produse care a contribuit la extinderea prezentei globale. Recunoscand din start ca va fi o provocare sa patrunda in această piață, Rohde & Schwarz s-a axat pe valoarea adaugata a soluțiilor sale prin oferirea de noi capabilități și / sau imbunatatirea soluțiilor existente.
Rohde & Schwarz intentioneaza sa acceada la poziția de lider în industria de testare și măsurare prin completarea portofoliului sau de echipamente « domeniul de frecvență » cu produsele « domeniului de timp ». Familia de produse din gama osciloscoapelor: R&S RTO, R&S RTE, R&S RTM și R&S HMO sunt completari strategice la gama de produse de testare si masurare Rohde & Schwarz si sunt rezultatul unei evaluari riguroase a nevoilor și dinamicii pieței. Deși are o cota de piata mai mica decât concurenții săi cheie, se afla in prezent pe locul al patrulea pe piața osciloscoapelor și este perceput ca un concurent marcant.
“Rohde & Schwarz este deosebit de puternică în domeniul inovarii produselor și si-a construit pe acest fundament reputație pe piața osciloscoapelor”, a spus Jessy Cavazos – Industry Director de la Frost & Sullivan. “ Si-a dezvoltat in mod activ un portofoliu extins de osciloscoape, care includ mai multe linii de produse care acoperă o gamă largă de utilizatori finali, de la ingineri de proiectare care realizeaza activitati de cercetare, pana la clienții care doresc sa efectueze doar măsurători de bază.”
Liniile sale de produse oferă niveluri de performanță diferite în ceea ce privește lățimea de bandă, rata de eșantionare, memorie și instrumente de analiză, la diferite nivele de preț. Linia de produse high-end R&S RTO este formata din modele care livreaza pana la 4 GHz lățime de bandă, în timp ce R&S RTE livreaza până la 2 GHz și R&S RTM până la 1 GHz facand parte dintr-o gamă mai economica de produse. Portofoliul este complet in partea inferioara cu trei serii de produse R&S HMO, începând cu 50 MHz lățime de bandă.
“Există o cerere in crestere de rezoluție mai inalta pentru osciloscoapele mid-range care oferă clienților perspective pentru proiectele lor și le permite să aiba acces la detalii. Răspunzând la această nevoie, Rohde & Schwarz a introdus modul HD pentru liniile de produse R&S RTO și RTE “, a remarcat Cavazos. “Prin reducerea nivelului de zgomot și creșterea raportului semnal-zgomot (SNR), Rohde & Schwarz faciliteaza vizualizarea detaliilor care au fost acoperite anterior de zgomot.”
Pentru a răspunde cererii pentru o rezoluție mai mare a osciloscoapelor, Rohde & Schwarz a adoptat o abordare la nivel de sistem, care optimizează întregul sistem folosind filtrare low-pass după convertorul analog-digital (ADC), precum și o arhitectură de procesare foarte puternica în circuitele integrate specifice fiecarei aplicați (ASIC). Compania s-a concentrat în special pe non-linearitate la proiectarea soluțiilor. În modul HD, osciloscoapele R&S RTO și R&S RTE pot oferi rezoluție de până la 16 biți.
Din punctul de vedere al resurselor, Rohde & Schwarz a patruns rapid pe piața osciloscoapelor, propulsata de reputația sa pe pietele de generatoare de semnal, analizoare de spectru și analizoare de rețea. Pentru ca tehnologia produselor sale s-a aliniat cu nevoile clientilor, este privit ca un participant important pe piața osciloscoapelor în timp real.
În fiecare an, Frost & Sullivan ofera acest premiu pentru compania care a creat inteligenta competitiva pentru a implementa cu succes o strategie competitiva, care conduce la cresterea cotei de piață, poziționare competitiva a brandului și satisfacția clientului.
Premiile Frost & Sullivan Best Practices fac cunoscute companiile intr-o varietate de piete regionale si globale pentru a demonstra realizarile de exceptie si performantele superioare in domenii precum leadership, inovație tehnologică, customer service și dezvoltarea strategică de produs. Analistii din industrie compara participanții din piață și masoara performanța prin interviuri în profunzime, analize și cercetări secundare extinse pentru a identifica cele mai bune practici din industrie.