Asseco SEE, una din cele mai mari companii furnizoare de soluții bancare din Sud Estul Europei, organizează marți, 2 iunie, începând cu orele 9:00, conferința “Fast-forward Banking – The Power of Digital Transformation”, la Hotel Athenee Palace Hilton din București, Sala Regina Maria.
Scopul evenimentului este acela de a aborda subiecte actuale și de interes pentru reprezentanții pieței bancare, în traseul acestora către digitalizare:
Experiența utilizatorului, unul din principalii stimuli ai inițiativelor pentru digital banking,
Cele mai bune practici: strategiile de multichannel banking (sucursală, eBanking, mBanking) – experiența Telenor Banka din Serbia, prima bancă online din regiunea SEE, unde Asseco SEE a furnizat soluția informatică completă,
Îmbunătățirea proceselor cu scopul de a oferi clientului cea mai bună călătorie către digital,
Elemente inovative de securitate, pentru protejarea clienților,
Utilizarea eficientă a Big Data pentru managementul Digital Bank,
Scoring și analiză adaptate provocărilor actuale de business.
Reprezentanții Asseco SEE din Croația, Polonia, România și Serbia vor dezvălui cum băncile pot trece pe fast forward în traseul lor către digitalizare, acum mai mult ca oricând și cum o bancă poate utiliza tehnologia în beneficiul său pentru a oferi clienților noi modalități de colaborare și comunicare. Transformarea digitală a băncilor. Revoluție sau evoluție? Revoluție pe de o parte pentru că această transformare se referă la acele bănci care aduc un suflu și experiențe noi prin acceptarea digitalizării și Evoluție, pe de altă parte, referindu-ne la băncile care acum încep să se implice în jocul transformării digitale.
“Deși observăm azi anumite piețe foarte avansate în zona de digital, cum este cazul canalelor de comunicare cu clienții, cu servicii puternice de mobile banking, mai sunt multe de recuperat până la digitalizarea completă a proceselor bancare și până la obținerea de beneficii. Aplicațiile targetate către client nu pot acționa fără să fie conectate și integrate cu procesele interne, resurse și date”, declară Igor Gržalja, Group Sales Director, Banking, Asseco SEE, care adaugă de asemenea: ,,Evenimentul de la București este o oportunitate concretă pentru Asseco SEE de a demonstra cum includerea inovației digitale în toate instrumentele prin care se comunică cu clienții precum și în procesele middle și back-end, poate transforma experiența consumatorului și cum se pot îmbunătății eficiența și eficacitatea acestor procese.”
Partenerii evenimentului sunt : MicroBlink, Euronovate, SmartDisplayer.
Detalii privind înregistrarea pot fi găsite pe:http://goo.gl/forms/OniJX6pQsy
Conferința va reuni aproximativ 50 de participanți, printre care se vor afla reprezentanți ai top managementului din bănci, specialiști din cadrul Asseco SEE Croația, Polonia, România și Serbia, sponsori și mass media.