ViewSonic, furnizor global pe piața soluțiilor de afișare, a intrat în topul celor mai mari trei branduri din lume de pe piața soluțiilor de afișare interactive, în cel de-al doilea trimestru al anului. Totodată, ViewSonic anunță că cele trei categorii principale de produse din portofoliul său – ecrane, videoproiectoare și ecrane interactive – au înregistrat vânzări foarte bune în 2018, cu o creștere anuală de 9.6%, 44% și respectiv 120%.
Datorită dezvoltării continue a filosofiei de afaceri, ViewSonic s-a făcut remarcată în mai multe industrii. În anii anteriori, compania s-a dedicat remodelării și diversificării afacerii, în plus, a evoluat de la statutul de producător de hardware la cel de furnizor de soluții, care integrează hardware, software și servicii, cu game de produse precum monitoare, video-proiectoare, ecrane interactive și soluții EdTech.
“Cheia reinventării ViewSonic este filosofia sa de afaceri – ”See the difference” – ”Observă diferența”. Pentru a ține pasul cu trendurile de transformare digitală din întreaga lume, ViewSonic se folosește de experiența sa pentru a-și extinde și diversifica activitatea pe piețele de soluții de afișare pentru educație, segmentul Enterprise, Consumer sau pentru mediul profesional. Ne bucurăm să vedem că eforturile noastre au dat rezultate, ceea ce înseamnă că ne-am îndeplinit misiunea: ‘Să inspirăm lumea să vadă diferența dintre obișnuit și extraordinar, prin furnizarea de soluții de afișare inovatoare pentru muncă, joacă și învățat, care combină componente hardware, software și servicii într-un mod armonios”, a spus James Chu, Chairman și CEO al ViewSonic.
După lansarea primelor sale monitoare în 1990, ViewSonic a devenit cea mai mare marcă de pe piața din Statele Unite în numai 10 ani, prin performanțele excelente oferite de produsele sale, la prețuri rezonabile. În 2016, ViewSonic a lansat o nouă gamă de produse – ecranele interactive inteligente ViewBoard și soluția software myViewBoard, care s-au clasat pe locul al treilea pe piața americană în 2018, punându-și astfel puternic amprenta asupra educației și pieței Corporate. Conform raportului Futuresource, ViewSonic a devenit în trimestrul al doilea din anul 2019 cea de-a treia marcă de pe piața ecranelor interactive.
Observând tendința în creștere de digitalizare a educației, ViewSonic a estimat că ecranele interactive vor deveni esențiale pentru îmbunătățirea comunicării dintre elevi și profesori. Din acest motiv, compania a dezvoltat proactiv produse pentru această piață. Iar pentru că echipamentele hardware nu erau de ajuns pentru a îndeplini cerințele digitalizării, a fost introdusă și soluția software myViewBoard, cu suport Amazon Web Services, integrare cu Microsoft Azure, în parteneriat cu Google for Education și Intel. Integrând componente hardware, software și servicii într-un singur ecosistem, ViewSonic oferă clienților săi cea mai bună experiență în utilizare.
De la lansarea myViewBoard în 2018 și până acum, s-au înscris peste 500 000 utilizatori din domeniul educației.
ViewSonic se bucură de un succes deosebit și pe alte piețe. Astfel, pe piața video-proiectoarelor a ocupat în cel de-al doilea trimestru din acest an și cea de-a patra poziție la nivel mondial (Notă 2). Iar pe piața monitoarelor, pentru a contracara efectele generate de o încetinire pe piața de PC-uri, ViewSonic și-a diversificat din timp gama de produse. Astfel, pe lângă consolidarea soluțiilor comerciale, ViewSonic a lansat în 2018 monitoarele pentru jocuri ELITE și în 2018 monitoarele profesionale ColorPro.
Privind întotdeauna spre viitor, ViewSonic va continua să se dezvolte pe verticală pe mai multe piețe simultan, digitalizarea din mediul educației rămânând una dintre misiunile sale de bază. “Pentru a face față provocărilor digitalizării, toate industriile din lume și-au întărit eforturile tehnologice în această direcție. De exemplu, FinTech a devenit mainstream în industria financiară. Cu toate acestea, în domeniul educației, digitalizarea a rămas în urmă. Din acest motiv, ViewSonic promovează puternic EdTech. Printr-o integrare mai bună de soluții hardware, software, servicii și ecosistem, ne dorim să accelerăm adoptarea tehnologiei în educației și să oferim inovație fără precedent pe această piață”, a spus James Chu.
Pe piața din Taiwan, ViewSonic lucrează în strânsă colaborare cu partenerii săi pentru a dezvolta soluții cât mai ușor de folosit în educație. De exemplu, noul campus de predare a tehnologiei AI din cadrul Universității de Științe și Tehnologie Takming folosește soluția ViewBoard pentru a maximiza eficiența predării, prin îmbunătățirea interacțiunii dintre profesori și studenți, ceea ce generează în final un număr mai mare de experți talentați în dezvoltarea de soluții AI pentru industrie.