Inteligența artificială(AI) centrată pe oameni este utilă atât pentru companii cât și pentru societăți în ansamblu. Noua generație de soluții de inteligență artificială necesită resurse extraordinare de calcul, stocare și rețea.
Inițiativa AI Zinrai își propune să ofere un cadru de lucru care să permită AI cu o performanță de 10 ori mai bună, scalabilă și eficientă din punct de vedere energetic. Acest focus este permis printr-o gamă largă de parteneriate.
,,Peisajul IT se schimbă dramatic”, explică Fernando Catarino, head of the Fujitsu channel business in EMEIA, iar partenerii sunt importanți pentru a aduce valoare poveștii Fujitsu. „Cu toate noile tehnologii disponibile acum, dorim să oferim experiențe mai bune clienților. Aceste tehnologii schimbă modul în care vânzătorii privesc partenerii și modul în care lucrăm împreună. Aceasta înseamnă că trebuie să analizăm elemente precum account managemen, vânzări, resurse umane și aspecte tehnice pentru a accelera aceste perspective. Trebuie să răsturnăm abordările înrădăcinate pe care le-am avut înainte.”
Fujitsu și partenerii săi își propun să accelereze aceste noi oportunități de afaceri folosind transformarea digitală și AI.
„Ceea ce am văzut în ultimul an este că tehnologiile de vârf joacă un rol important și vor fi mai importante în viitor”, spune Catarino. “Nu există scăpare de AI: este viitorul și mergem acolo.”
Concentrarea tehnologică la Fujitsu include quantum computing, AI, Internet of Things (IoT), securitate cibernetică, cloud, date și 5G, ceea ce ajută să ofere o soluție totală pentru clienți.
AI oferă o mulțime de oportunități pentru întreprinderi. „Datele nu au frontiere, sunt peste tot. Tot mai multe date sunt produse tot timpul, și de bună voie sau nu, oamenii folosesc aceste date”, puncteză Alex Kaffenberger, Senior Business Development Manager la Fujitsu Europe. ,,Conceptul de big data și analytics nu este nimic nou”, adaugă el, ,,dar organizațiile au astăzi mult mai multe date și instrumente mai bune precum AI și rețele neuronale profunde pentru a le folosi”.
„Dar instrumentele pe cont propriu sunt inutile”, subliniază Kaffenberger. „Aici intră în joc partenerii noștri și Fujitsu. Trebuie să dezvoltăm ecosisteme în care partenerii lucrează împreună pentru a crea posibilități de a folosi instrumente, oferind tehnologie cu abilități.”
Pur și simplu nu există suficiente abilități pe piață. “Fujitsu și partenerii săi trebuie să fie dispuși să lucreze cu alte părți pentru a crea ecosistemele de care avem nevoie”, adaugă Catarino
Fujitsu derulează programe de instruire pe AI pentru a ajuta partenerii să vorbească limba potrivită cu clienții lor.