Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune 2015 a ajuns la cea de a 10-a editie, o editie aniversara, care a intrunit peste 120 de firme participante si 230 de invitati. Printre expozanti, s-a numarat si Alfa Software care a prezentat solutiile ASiS ERP dedicate sectorului de retail, distributie si Horeca. Accentul s-a pus pe prezentarea solutiei ASiS Horeca, a modului de functionare prin integrarea ei cu echipamente fiscale sau cu dispozitive mobile inteligente.
ASiS Horeca gestioneaza fluxurile de date din cadrul restaurantelor sau a unitatilor de cazare indiferent de dimensiune. In cadrul restaurantelor, ASiS Horeca asigura gestionarea eficienta a comenzilor de la clienti din momentul preluarii si pana in momentul finalizarii lor. Solutia software dedicata urmareste relatia cauza – efect a proceselor generate de lansarea unei comenzi in restaurant. Implicatiile sunt de natura contabila, din perspectiva stocurilor (a gestiunii) sau a rolului jucat de fiecare utilizator, etc. De exemplu, realizarea unei portii de mancare in bucatarie scade automat stocul de materii prime utilizate conform retetei introduse in ASiS, iar la sfarsitul zilei pe baza consumurilor de materii prime se stabilesc necesitatile de aprovizionare, managerii primind alerte via email, daca stocurile scad sub o anumita limita minima stabilita.
Alaturi de solutia dedicata Horeca, de mare interes s-au dovedit si solutiile de automatizare a fortei de vanzare si cele de comert cu amanuntul direct din magazin.
Solutia ASiS pentru SFA sprijina in mod personalizat fluxurile de Pre-Sales sau de Van-sales in cadrul firmelor de distributie. Cu ajutorul ERP-ului ASiS, agentii de vanzari preiau comenzile de la clienti de pe telefoane mobile dotate cu Android sau IOS, vizualizeaza in timp real informatii despre clienti, solduri sau stocuri si, prin integrarea cu echipamente dedicate, pot emite documente precum avize, facturi, chitante sau bonuri fiscale. Agentii utilizeaza aplicatia ASiSmobile care asigura sincronizarea datelor in timp real cu celelalte aplicatii ASiS.
“Solutia online de distributie de la Alfa Software are rolul de a asigura eficienta in urmarirea comenzilor de la clienti si pregatirea marfii, optimizarea stocurilor prin corelarea cu cerintele din piata si garantarea predictibilitatii in cazul incasarilor si a cash-flow-ului companiei, mail ales ca in cazul distributiei se lucreaza cu marje mici de profit. Am remarcat un interes crescut in cadrul Targului pentru aceasta solutie, mai ales ca noi, cei de la Alfa Software punem mare accent pe customizari conform cerintelor clientilor nostri.” a declaratBogdan Vulea, Consultant implementare ASiS ERP.
In cadrul Targului de Case de Marcat, s-a prezentat si solutia deja consacrata ASIS pentru retail, precum si pentru posibilitatile ei de integrare cu echipamentele dedicate vanzarii cu amanuntul: POS-uri, case de marcat, cititoare de coduri de bare, cantare. Fiind un sistem integrat online, ASiS sprijina dezvoltarea retelelor de magazine, indiferent de gradul de dispersie geografica deoarece asigura controlul eficient al vanzarilor si al stocurilor indiferent de locatie. In plus, ASiS ERP ofera instrumente flexibile de Business Intelligence pentru manageri prin care sa poata anticipa rapid trendul pietei si sa poata monitoriza fluxurile operationale in detaliu.
ASiS este o soluţie modulara şi integrata, destinata tuturor proceselor de business ale companiei. Este alcatuita din 12 aplicaţii şi peste 40 de module, utilizatorii avand posibilitatea de a-şi alege şi configura soluţia potrivita specificului de activitate. Principalele aplicatii ASiS sunt: Contabilitate și Gestiune, Personal și Salarizare, Urmărire Contracte, Tablou de Bord, Managementul Mașinilor, Punct de Vânzare și Urmărire Abonați.