Compania românească EXE Software încheie 2019 cu o creștere a cifrei de afaceri de aproape 7%, față de anul trecut, adică de aproximativ 3,8 milioane de euro.
Pe parcursul celor 12 luni, compania a rămas fidelă strategiei din ultimii doi ani, respectiv consolidarea cunoștințelor și experienței în utilizarea celor mai noi tehnologii (IoT, Mobile, WEB și BI), creșterea echipei, eficientizarea proceselor interne, o deschidere mai mare spre piața internă și o prezență susținută pe cea externă, unde se desfășoară mare parte din activitate.
„Unul dintre cele mai inedite proiecte a fost în zona de dezvoltare a unei soluții WEB, care să integreze alte patru platforme complementare, utilizate de o companie ce activează în zona serviciilor, scopul final fiind acela de fluidizare a fluxurilor de lucru interne, automatizarea anumitor operațiuni și creșterea controlului activităților cu ajutorul unei soluții centralizate, bazată pe tehnologie PowerBI”, a declarat Răzvan Udrea, Software Development Manager al EXE Software.
În 2019, EXE Software a ajuns la un număr record de angajați, 92 de români, număr pe care speră să-l depășească, în anul ce va urma. Au existat și internship-uri, de WEB Development și BI Development, perfecționarea tinerilor rămânând un obiectiv al companiei. De altfel, în 2020, se va pune accentul pe recrutarea de noi talente, întărirea capacității de producție îndeosebi în zona noilor tehnologii și consolidarea colaborării cu partenerii existenți și integrarea în proiecte a componentelor de Inteligență Artificială (AI).
„Anul 2019 ne-a adus o creștere a vânzărilor în zona produselor proprii, fie sub formă de licențe, fie ca acces la platforme online. Rămân majoritare, în cifra noastră de afaceri, serviciile oferite în zona de costum development, fiind urmate de servicii de consultanță, dezvoltare software și suport tehnic în regim de outsourcing.
Cel mai de succes produs al nostru rămâne esFields, însă am remarcat interesul, atât în țara noastră, cât și în afara ei, pentru un produs lansat chiar anul acesta, PRO HR App”, a concluzionat Gabriel Cosmescu, Technical Support Manager al companiei.