În condițiile în care epidemia generată de noul Coronavirus deja impune restricții de circulație, cea mai importantă sursă de aprovizionare a populației vor fi magazinele de proximitate. Pentru a fluidiza activitatea din magazine și a reduce riscul de contaminare atât pentru personalul din retail, cât și pentru clienți, compania a lansat portalul web pentru comenzi online https://smartcash.store
Proiectul permite clienților din vecinătatea magazinelor de proximitate să trimită comenzi, acestea urmând a le fi livrate cu contact uman minim sau, dacă vor, totuși, să se deplaseze la magazin, își vor găsi comanda gata pregătită, pentru a o achita și a pleca rapid.
În cadrul portalului, fiecare magazin care utilizează platforma software SmartCash RMS dezvoltată de companie are la dispozitie gratuit câte o pagină cu un URL scurt unic, pentru transmiterea online a comenzilor. Concret, clientul va completa un formular simplu, în care sunt enumerate doar produsele generice dorite. După primirea comenzii prin e-mail, operatorul din magazin deschide, folosind programul existent, câte o comandă de livrare, unde va adăuga, cu confirmarea telefonică a clientului, sortimentele și cantitățile disponibile în magazin.
Comanda listată se poate pregăti în coșuri sau pungi, iar la livrare se va emite rapid bonul fiscal prin scanarea codului de bare al comenzii. Din pagina online a magazinului se pot tipări și multiplică anunțuri ce pot fi distribuite la căsuțele poștale ale clienților din vecinătate, astfel încât aceștia să afle că pot transmite comenzi online către magazinul din apropiere.
“Proiectul social online SmartCash.store este o modalitate simplă și eficientă de a ajuta magazinele să comunice cu clienții din apropiere, care nu se pot deplasa din cauza crizei sanitare”, a declarat Dor Bujor Padureanu, director general al companiei Magister.