Canon Europe, lider mondial în domeniul soluțiilor de imagistică, va demonstra ce oportunități oferă imprimarea pentru industriile creative în cadrul FESPA Digital 2016 (Sala 1, Standurile F100-F120) din Amsterdam (8-11 martie).
În cadrul studioului său de design, Canon își va purta vizitatorii într-o călătorie de la primul design la produsul media final, în formă imprimată. Demonstrațiile vor evidenția capabilitățile artistice și pline de imaginație ale portofoliului Canon de format mare, inclusiv prima vizionare europeană a două noi imprimante flatbed versatile – modelele Océ Arizona 1280 XT și Océ Arizona 1280 GT. Canon va dezvălui și o serie nouă de imprimante de format mare, care aduc o tehnologie revoluționară input-to-output.
În plus, Canon va demonstra modul în care experimentarea cu noi aplicații poate deschide oportunități pe piață, prin noi linii de produse cu profitabilitate ridicată, sau prin obținerea unui impact mai mare al comunicării de marketing. În același timp, studiile de caz prezentate la stand vor scoate in evidenta parteneriatul permanent oferit de Canon, ce include consultanță strategică, training, precum și suport permanent – toate acestea sprijinind firmele în obținerea unor design-uri creative și îndeplinirea planurilor de dezvoltare pe viitor.
La FESPA, Canon va arăta pentru prima dată și soluțiile sale de vârf pentru imprimarea 3D. Clienții din cadrul industriilor creative, arhitecturale și de manufactură vor putea vedea cum soluțiile de imprimare de format mare și imprimare 3D pot conlucra pentru a obține cele mai bune rezultate de imprimare color și prototipuri ce pot sprijini fazele de propunere și de manufactură de volume mici. Tehnologia robustă de imprimare 3D beneficiază de experienta Canon in zona de service și support.
Vor fi disponibili experți din sectoarele de creație, educație și producție pentru a explica modul în care parteneriatele durabile și puterea imprimării au ajutat la sprijinirea obiectivelor strategice de afaceri și la dezvoltarea diverselor campanii de marketing ale companiilor.
Printre acesti specialiști se numără si:
- Clive Booth – fotograf, designer și cineast cu experiență într-o gamă vastă de domenii de fotografie, de la modă la portrete,
- Dag Myrestrand – CEO al Bitmap, Norvegia – firmă de servicii fotografice, cinematografice și de imprimare creative,
- Gary Dixon, Lintec Graphic Films / Vitrographic – fabricant internațional de film imprimabil avansat, ce nu conține PVC, utilizat pentru aplicații industriale speciale pe sticlă, inclusiv produse inovatoare folosite pentru design interior, design arhitectural și de retail,
- Jos Laugs – Academia de Artă din Maastricht.
Vizitatorii standului vor avea și ocazia să exploreze oportunitățile creative din domeniul imprimării, prin
intermediul celei mai recente publicații de la Canon – Think Creative – disponibilă în varianta imprimată la standul Canon.
Mathew Faulkner, European Marketing Manager, Wide Format Printing Group, Canon Europe, a declarat: “Perioada actuală este una dintre cele mai incitante pentru cei implicați în industria de imprimare. Noi ne concentrăm pe sprijinirea furnizorilor de servicii de imprimare care doresc să fie mai creativi, mai ambițioși și mai inovatori, atâț în privința modului în care lucrează, cât și a produselor pe care le pot oferi clienților. În acest an, ne dorim să le demonstrăm acestora, în cadrul FESPA, că imprimarea nu limitează creativitatea – de fapt, capacitatea de a imprima, practic, pe orice tip de material este o reală oportunitate pentru dezvoltarea lor și afacerilor lor. Așteptăm cu nerăbdare să primim vizitatorii standului nostru și să ajutăm firmele să prindă din zbor noi idei și oportunități de dezvoltare.”