Retail / Horeca — July 10, 2020 at 2:03 pm

Startup-urile românești din ecommerce primesc ajutor

by

În ultima vreme tot mai mulți antreprenori se mută în comerțul online, însă întâmpină provocări în drumul spre scalare al business-ului. Datorită diversității software-ului existent pe piață, aceștia se lovesc de o problemă majoră, aceea de a conecta platformele de vânzare online (precum magazine online și marketplace-uri) cu softurile de curieri și contabilitate, neputând scala volumul de procesare a comenzilor și produselor.

image_1Platforma de automatizări ecommerce FamShop, care în prezent conectează diverse sisteme cu scopul de a interschimba rapid informația între ele, oferă startup-urilor șansa de a beneficia de integrările existente și de a scala accelerat. Platforma FamShop sincronizează o diversitate de sisteme, pornind de la magazine online, marketplace-uri, sisteme de curierat, sisteme de trimitere SMS, programe de gestiune si contabilitate, CRM-uri, ajungând până la aplicații mobile ca magazine online.

Prelucrarea automată a comenzilor din marketplace-uri și magazine online
Fie că startup-ul vinde în magazin propriu sau în marketplace-uri precum Amazon, eMAG, CEL, Allegro, acesta are nevoie de facturare automată și de integrare cu programul de contabilitate pentru a elimina procesarea anevoioasă a facturilor. Această problemă este rezolvată din 2016, de la prima versiune a platformei FamShop, care între timp și-a diversificat plaja de functionalități devenind o platformă ecommerce completă, dezvoltând modulul de monitorizare a prețului concurenței, magazine online pe platforma FamShop și modulul shop by voice.

Sincronizarea automată a stocurilor
Vânzarea pe mai multe canale aduce provocări majore și în zona de sincronizare stoc, întrucât comercianții online au nevoie ca stocurile reale din gestiune să fie sincronizate în online. Un stoc nesincronizat care rămâne mai mare în online față de cel real duce la situații în care se plasează comenzi care nu pot fi onorate. De celaltă parte, un stoc nesincronizat mai mic față de cel real limitează posibilitatea de maximizare a vânzărilor.

Automatizare ecommerce
Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care doresc să lucreze eficient și să scaleze fără bătăi de cap, atât pe plan național cât și internațional.

 

Citiți și:

Magazin online ca aplicație mobilă

RPA în comerțul online – arta subtilă a automatizării