Kaspersky sărbătorește 10 ani de parteneriat strategic cu un brand emblematic, global, Ferrari. Compania de securitate cibernetică este unul dintre sponsorii echipei de Formula 1 a mărcii italiene – Scuderia Ferrari – și și-a extins rolul în ultimul timp, devenind partener tehnic și furnizând celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică de primă clasă și o protecție a infrastructurii.
Din 2010, Kaspersky – un important furnizor internațional de securitate cibernetică – este prezent pe circuitele de pe glob alături de Scuderia Ferrari. Pe lângă acordul de sponsorizare, parteneriatul dintre cele două mărci globale a devenit și mai puternic acum, Kaspersky oferind Ferrari o gamă completă de măsuri de securitate IT de ultimă oră, 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână – de la faimoasa fabrică Ferrari din Maranello, Italia, până la circuitele F1 din întreaga lume.
Compania de securitate cibernetică a continuat să atingă multe obiective de siguranță, specifice și stricte, ale Ferrari – astăzi toate endpoint-urile Ferrari fiind protejate de Kaspersky.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari mai multe tipuri de securitate – de la protejarea zonelor tehnologice tradiționale, precum endpoint-urile, până la testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilității și informații despre amenințări, precum și scanare la cerere, cu un impact minim asupra performanței.
Kaspersky oferă acum fanilor motorsport oportunitatea de a-și asigura viața digitală, prin crearea de parole unice și puternice, care reflectă momente remarcabile din cei 10 ani ai parteneriatului. Generatorul de parole este disponibil pe pagina dedicată parteneriatului.