Chatbot-ul „Roby”, dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, deserveşte deja de patru luni cei peste 3600 de angajaţi Orange.
La primirea oricărei solicitări, Roby validează autorul solicitării şi poziţia lui în cadrul organizaţiei, apoi asistă angajatul, de exemplu, în alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau în completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, Roby răspunde întrebărilor referitoare la diversele plăți pe care angajații doresc să le facă, oferind detalii utile despre întregul proces de plată.
Roby primește săptămânal peste 300 de solicitări. Chatbot-ul este găzduit în intranetul Orange România şi este integrat cu baza de date internă. Soluţia tehnică agreată de către cele două companii a generat o implementare hibridă, în care fluxurile conversaţionale sunt în cloud, iar conectorul cu bazele de date se află în infrastructura Orange, pentru o securitate deplină a datelor.
„Roby ne ajută să oferim o experiență foarte bună colegilor noştri și, în același timp, să eficientizăm anumite procese de HR. De asemenea, prin oferirea de răspunsuri instant la întrebări foarte des adresate de către angajați, am crescut gradul de satisfacţie al colegilor noştri. În ultima lună, am extins cunoştinţele lui Roby astfel încât să acoperim şi alte cereri specifice de HR, cum ar fi informații despre beneficii.” declară Luiza Müller, HR Director Orange România.